خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نقش پارلمان‌ها در مبارزه با تروریسم از اهمیت فراوانی برخوردار است

رئیس گروه دوستی پارلمانی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان گفت: مبارزه با پدیده شوم تروریسم نیازمند همکاری همه کشورهاست و نقش پارلمان ها در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نقش پارلمان‌ها در مبارزه با تروریسم از اهمیت فراوانی برخوردار است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، احمد امیرآبادی فراهانی مدیر گروه دوستی پارلمانی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان که به این کشور سفر کرده است با ولادیمیر کارپوویچ نایب مدیر مجلس نمایندگان جمهوری قزاقستان دیدار کرد.

امیرآبادی در این دیدار با اشاره به پیشینه روابط دوستانه دو کشور گفت: گسترش مناسبات کشور عزیزمان ایران و قزاقستان بویژه در عرصه پارلمانی در آشنایی توانمندی های دو کشور و استفاده از آنها در جهت تحکیم و تقویت همکاری ها و تعاملات دوستانه فیمابین از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی همچنین تشکیل گروه دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور را نشانه علاقمندی طرفین جهت گسترش تعاملات در زمینه های متفاوت دانست و افزود: زیاد کردن ارتباط میان کمیسیونهای تخصصی و گروههای دوستی پارلمانی راه را جهت توسعه همکاری در عرصه های اقتصادی و تجاری هموار می کند.

نقش پارلمان‌ها در مبارزه با تروریسم از اهمیت فراوانی برخوردار است

رئیس گروه دوستی پارلمانی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان در ادامه با تمجید از برگزاری همایش پارلمانی حمایت قانونی از اقتصاد فناوری و همچنین نمایشگاه اکسپو آستانه گفت: گسترش مبادلات تجاری و بازرگانی میان کشور عزیزمان ایران و قزاقستان و تبادل تجربیات در زمینه استفاده از فناوری های نوین در اقتصاد، ضمن زیاد کردن سطح مبادلات دو کشور، زمینه مناسبی را جهت توسعه همکاری میان کشورهای منطقه فراهم می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد و گسترش تروریسم در منطقه و دنیا گفت: مبارزه با این پدیده شوم نیازمند همکاری همه کشورهاست و نقش پارلمان ها در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه این دیدار گفت: زیاد کردن رفت و آمد و تبادل نظر میان مسئولان سیاسی و پارلمانی دو کشور در توسعه ارتباطات فیمابین مؤثر است.

ولادیمیر کارپوویچ نایب مدیر مجلس نمایندگان قزاقستان نیز در این دیدار با اشاره به ٢٥ سالگرد برقراری روابط سیاسی دو کشور گفت: گسترش مناسبات کشور عزیزمان ایران و قزاقستان در تمامی زمینه ها بویژه در عرصه های اقتصادی و تجاری به نفع دو ملت است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان گفت: مبارزه با پدیده شوم تروریسم نیازمند همکاری همه کشورهاست و نقش پارلمان ها در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از سفر هیات پارلمانی کشور عزیزمان ایران به قزاقستان و شرکت در همایش پارلمانی حمایت قانونی از اقتصاد فناوری گفت: مجلس قزاقستان از توسعه ارتباطات دو کشور بویژه در عرصه پارلمانی حمایت می کند.

کارپوویچ همچنین از گروه های دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور خواست تا ضمن شناسایی توانمندی های دو کشور، زمینه مورد نیاز جهت گسترش هرچه زیاد مناسبات فیمابین در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم کنند.

نایب‌رئیس مجلس قزاقستان در آخر این دیدار ضمن تاکید بر لزوم مبارزه جدی با تروریسم گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شریک قزاقستان در برقراری صلح و امنیت در منطقه است و استمرار مشورت و تبادل نظر میان دو کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است.

انتهای پیام/

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شریک قزاقستان در برقراری صلح و امنیت در منطقه است

واژه های کلیدی: قزاقستان | تروریسم | سیاسی | دوستی | ایران | همکاری | ایران و قزاقستان | نقش پارلمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *