خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نتیجه مسابقه های نظامیان جهانی به نفع نیرو‌های مسلح است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نتیجه مسابقه های نظامیان جهانی به نفع نیرو‌های مسلح است.

نتیجه مسابقه های نظامیان جهانی به نفع نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سرتیپ علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در جلسه توجیهی تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامی چین و ازبکستان با اشاره به اینکه همه زحمت کشیدند و یگان‌های ما همچون دانشکده زرهی و صابرین بسیار خوب بودند؛ اظهار داشت: امیدواریم که تا دو سال اینده با مدال از مسابقه های جهانی برگردیم.

وی افزود: روحیه و معنویت برادران سپاهی و ارتشی بسیار بالاست و هرتیمی از جمهوری اسلامی به مسابقه های نظامیان جهان اعزام شود نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

نتیجه مسابقه های نظامیان جهانی به نفع نیرو‌های مسلح است

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه وحدت و انسجام برادران سپاهی و ارتشی بسیار مهم هست، گفت: امیدواریم هر تیمی شرکت می‌کند با موفقیت در میدان حضور پیدا کند.

وی با بیان اهمیت مسابقات نظامیان جهان در چین ادامه داد: ما همه دنبال این هستیم که امادگی رزم در نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی سپاه را اوج ببریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امادگی حمایت همه جانبه از مجموعه یگان‌ها جهت مسابقه های داریم، افزود: در ۲۰ رشته در امور نظامی دیگر نیز می‌توانیم شرکت کنیم و همه این رشته‌ها کاربردی هستند.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: ما می‌توانیم حمایت‌هایی را داشته باشیم تا مسابقه های یگان‌ها در سطح ستاد نیرو محقق شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نتیجه مسابقه های نظامیان جهانی به نفع نیرو‌های مسلح است.

وی گفت:: خروجی این مسابقه های حتما به نفع نیرو‌های مسلح هستند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اهمیت امادگی جسمانی در سطح یگان‌ها عنوان داشت: باید یک سرمایه گذاری جدی در زمینه امادگی جسمانی انجام شود و در این زمینه باید برنامه ریزی انجام شود.

انتهای پیام/

باید بتوانیم ظرف سال‌های آتی در مسابقه های جهانی نظامی مدال کسب کنیم

واژه های کلیدی: مسابقه | اسلامی | سردار پورجمشیدیان | سپاه پاسداران انقلاب اسلامی | ارتش جمهوری اسلامی ایران | مسابقات نظامی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *