خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نبايد تهديد نيروی قدس را به جان بخريم / مقام آمريکایی

جانشین مدیر ستاد یکسان ارتش آمریکا تاکید کرد آمریکا نباید ترساندن موجود از جانب نیروی قدس در خصوص اقدام تلافی‌جویانه علیه نیروهای خود در عراق را به جان بخرد.

نبايد تهديد نيروی قدس را به جان بخريم / مقام آمريکایی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارشی از واشنگتن به قلم جیم گارامون نوشت: «پل سلوا»، جانشین مدیر ستاد یکسان ارتش آمریکا، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا که روز سه شنبه جهت بررسی عنوان دادن رای اعتماد به وی جهت خدمت در این سمت تا دو سال دیگر برگزار شده است بود، به طور عمده با سؤالات اعضای کنگره راجع به چالش های پیش روی این کشور به عنوان قدرتی جهانی و آمادگی نیروهای آمریکایی رو به رو شد.

سناتورها از سلوا راجع به تهدیدهای جهانی، پرسشها بودجه ای که ارتش با آن رو به روست و نگرانی ها راجع به آمادگی ارتش سؤال کردند.

وی راجع به تلاش جهت شکست (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش در سوریه و عراق گفت، با اینکه آزادسازی شهر موصل به دست نیروهای عراقی قابل توجه هست، ولی هنوز مبارزه وسیعی باقی مانده هست، باید جهت تامین امنیت مرز سوریه در استان الانبار عراق عملیات اجرا شود.

نبايد تهديد نيروی قدس را به جان بخريم / مقام آمريکایی

سلوا همچنین گفت که به ترساندن موجود از جانب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خصوص اقدام تلافی جویانه علیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق، در صورت اقدام آمریکا در قرار دادن نام نیروی قدس سپاه در فهرست شرکت های تروریستی بین المللی، واقف هست. وی تصریح کرد: «ما باید در حالتی قرار بگیریم که آماده چنین چیزی باشیم، ولی فکر می کنم نباید با اقدام علیه نیروی قدس چنین تهدیدی را به جان بخریم.»

وی کره شمالی را نخستین ترساندن دانست و گفت وزارت دفاع با جامعه اطلاعاتی در خصوص کره شمالی از نزدیک همکاری می کند.

وی در پاسخ به سؤال سناتورها راجع به آمادگی ارتش گفت، آمادگی از دسترسی به وجوه و امکانات جهت آموزش های پیشرفته ای که جهت جنگ شدید با یک رقیب مورد نیاز هست، حاصل می شود.

وی گفت: «بودجه سال 2017 راهگشاست. بودجه پیشنهادی سال 2018 ما را قادر خواهد کرد تا زیاد آموزش های قبلی را از سر بگیریم. ولی این روند دو سال طول خواهد کشید تا شاهد اصلاح آمادگی (ارتش) باشیم.»

جانشین مدیر ستاد یکسان ارتش آمریکا تاکید کرد آمریکا نباید ترساندن موجود از جانب نیروی قدس در خصوص اقدام تلافی‌جویانه علیه نیروهای خود در عراق را به جان بخرد.

سلوا در سخنان خود به فناوری وزارت دفاع موسوم به «راهبرد جبرانی سوم» نیز پرداخت. این فناوری زمینه را جهت ارتش آمریکا فراهم می کند تا با راهبردهای ضددسترسی و منع منطقه ای که بسیاری از دشمنان،- به خاص چین و کره شمالی- جهت دستیابی به آن تلاش می کنند، مسابقه کند.

سلوا گفت، بزرگترین مزیت ارتش آمریکا این است که قادر خواهد بود قدرت خود را نشان دهد و سپس در صورت لزوم آن قدرت را حفظ کند. وی گفت حفاظت از این توانمندی، در کانون تلاش های وزارت دفاع جهت مدرن سازی ارتش به شمار می رود. وی به سناتورها اطمینان داد که این امر همچنان در اولویت مهم باشد.

سلوا همچنین به روسیه و اقداماتش در اوکراین اشاره کرد و گفت ستاد یکسان ارتش جهت تضعیف آنچه که شاید کمک های دفاعی مرگبار به نظر می رسد، با فرماندهی آمریکا در اروپا همکاری می کند.

انتهای پیام/

هراس آمریکایی‌ها از قدرت سپاه پاسداران

واژه های کلیدی: اقدام تلافی جویانه | نیروهای عراقی | سپاه پاسداران | نیروهای مسلح | ارتش آمریکا | کره شمالی | وزارت دفاع | کره شمالی | آمریکایی | آمریکا | سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *