خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت وام با گارانتی یارانه برنامه موثری بود که فدای مسابقه انتخاباتی شد / مصری

عضو حزب موتلفه گفت:هنوز به حدی از گذشت نرسیدیم که برنامه‌های موثر رقبایمان را در ایام انتخابات تایید کنیم و همه چیز را فدای پیروزی نکنیم.

پرداخت وام با گارانتی یارانه برنامه موثری بود که فدای مسابقه انتخاباتی شد / مصری

“عبدالرضا مصری” عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، اطراف اینکه در ایام انتخابات برنامه هایی همچون پرداخت وام به مردم با گارانتی یارانه مطرح شد آن وقت دولت اینکار را غیرممکن بیان کرد ولی اخیرا مدیر بانک مرکزی از اجرایی شدن طرح مذکور خبر داده هست، این عوض کردن رویکرد را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: بحث هایی که در ایام تبلیغات انتخابات صورت می گیرد از واقعیت های اجرایی جدا است.
وی ادامه داد: طبیعتا هر رقیبی برنامه ای دارد و رقبای دیگر اینگونه عنوان می کنند که آن برنامه عملی نیست، ولی بعد از انتخابات هنگامی که که فضا آرام تر می شود همان کاندیدای که منتقد بود، می بیند که برنامه دیگر کاندیداها هم خوب هست، متاسفانه هنوز به حدی از گذشت نرسیدیم که برنامه های موثر رقبایمان را در ایام انتخابات تایید کنیم و همه چیز را فدای پیروزی در انتخابات نکنیم.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – گارانتی

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کاندیداها در ایام انتخابات جهت چهار رای بیشتر، بسیاری از خطوط قرمز نظام را رد کردند، اینگونه واکنش‌ها کردن مطرود است و به صلاح کشور نیست.
وی بیان کرد: از لا به لای برنامه های انتخاباتی کاندیداهایی که رای نیاوردند، مباحث مفیدی استخراج شد به عنوان نمونه یکی از کاندیداها وعده ایجاد شغل را به مردم داد که سال ها روی این مسئله کار کرده بود مطمئنا اگر رای می آورد وعده اش را عملی می کرد.
مصری با بیان اینکه مردم پرسشها فراوانی جهت وام گرفتن دارند، افزود: متاسفانه به علت بد عهدی های بعضی افراد، اعتماد از بین رفته و پیدا کردن ضامن مسئله اساسی مردم است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یکی از اعتبار های ضمانت، حقوق جاری افراد است و یکی از این حقوق ها که اگر دولت قصد عوض کردن آن را نداشته باشد، همین یارانه ها است.
وی تصریح کرد: به نظرم دولت باید به فکر ایجاد شغل جهت مردم باشد آیا که اگر به فرد بدون کار وام بدهیم او را به بدون کار بدهکار تبدیل می کنیم که مناسب نیست، به جای اینکه منابع کشور را هدر بدهیم همین مبالغ وام ها را به سمت ایجاد شغل هدایت کنیم، آیا که نتیجه مناسب تری جهت جوان بدون کار ما دارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت سایت کارورزی را هم ایجاد کرد ولی شصت هزار نفر زیاد عضویت نکردند و سپس آن را بستند، ما امروز حدود هفت میلیون بدون کار داریم و با عضویت شصت هزار نفر در یک سایت مسئله جوان بدون کار حل نمی شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | گارانتی | انتخابات | برنامه | مرکزی | یارانه | اسلامی | پرداخت وام با گارانتی یارانه به مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *