خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

محکومیت سکوت سازمان‌های بین المللی در کشتار مسلمانان میانمار از سوی علمای فلسطینی

علمای فلسطینی در نوار غزه سکوت سازمان‌های بین المللی راجع به کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

محکومیت سکوت سازمان‌های بین المللی در کشتار مسلمانان میانمار از سوی علمای فلسطینی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از شبکه المیادین، علمای فلسطین سکوت سازمان‌های بین المللی را راجع به جنایات رخ داده علیه مسلمانان میانمار محکوم کردند.

علمای فلسطین در نشست خبری خود در تصویر العمل به کشتار مسلمانان میانمار تاکید کردند علمای فلسطین راجع به وضع برادران مسلمان زجر دیده خود در میانمار به شدت خشمگین هستند. به طوری که جنایات وحشتناکی که علیه آنها رخ داده، لکه ننگی جهت بشریت بوده و وجدان بشری را به لرزه درآورده و حتی حیوانات وحشی را به وحشت انداخته است.

محکومیت سکوت سازمان‌های بین المللی در کشتار مسلمانان میانمار از سوی علمای فلسطینی

در این بیانیه آمده است: ما در دل نوار غزه محاصره شده، جنایات رخ داده را لکه ننگی جهت دنیا منافقی می‌دانیم که شعار حمایت از حقوق بشر سر داده و خود را حامی حقوق بشر نشان می‌دهد. وجدان حامیان حقوق بشر مرده و دل‌های حامیان ادعایی ادیان مسخ شده است هست. علمای فلسطین راجع به نگاه پستی که راجع به زندگی کودکان و زنان، جوانان، مردان و پیران مسلمان وجود دارد به شدت دلواپس هستند. در این جهان، مراکزی جهت حمایت از حقوق بشر ایجاد شده است است ولی این مراکز به فریبکاری‌های خود ادامه می‌دهند و همه تلاش این مراکز، جهت خوب نشان دادن وجهه خود در بحران‌هاست. این مراکز تنها از صهیونیست‌ها و بت‌پرستان حمایت می‌کنند ولی همه این مراکز در وقت نقض حقوق مسلمانان کور و کر می‌شوند. پرسش ما این است که جنایات جنایتکاران در میانمار چه تفاوتی با جنایات نازی‌ها و فاشیست‌ها در اروپا دارد. ما هر طرفی که راجع به جنایات رخ داده در میانمار سکوت کند، شریک در این جنایات می‌دانیم.

انتهای پیام/

اعتراض علمای فلسطینی به کشتار مسلمانان میانمار

واژه های کلیدی: میانمار | مسلمانان | فلسطین | جنایات | اخبار بین الملل | علمای فلسطینی | سکوت شرکت های بین المللی | کشتار مسلمانان میانمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *