خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور ما در پای صندوق‌های رأی به علت دستور ولایت فقیه است ، مجریان و ناظران انتخابات باید به مُر قانون عمل کنند

خطیب نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پیش از انقلاب در کشور اسلام سیاست، جهاد و فرهنگ و اسلام بازار به صحنه نیامده بود، ولی با انقلاب

حضور ما در پای صندوق‌های رأی به علت دستور ولایت فقیه است ، مجریان و ناظران انتخابات باید به مُر قانون عمل کنند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی کلوب خبرنگاران، حجت الاسلام صدیقی خطیب موقت نماز جمعه امروز پایتخت کشور عزیزمان ایران در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) راجع به اهمیت انتخابات گفت: حضور ما در صحنه سیاسی و آینده کشور مظهر ایمان ما به خداست.
وی افزود: پیش از انقلاب در کشور ما اسلام سیاست، جهاد و فرهنگ و اسلام بازار به صحنه نیامده بود، ولی با انقلاب ما همه ساله پای صندوق های رای اعلام می کنیم که سکولار باطل است.
خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه جدایی دین از سیاست بی محتوا و جهنمی هست، تصریح کرد: دین می خواهد که ما نسبت به امور مسلمانان اهتمام داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ما باید در آینده خود و جامعه ایفای نقش کنیم، تاکید کرد: من می توانم در نحوه مدیریت کشور تاثیر گذار باشم من نوعی منظور هست. عمل به مر قانون جهت نامزدها و مجریان و ناظران و برگزار کنندگان مهم است.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به مسئله انتخابات اظهار داشت: انتخابات حضور ما در صحنه سیاسی کشور و در صحنه آینده ملت است که مظهر ایمان به خدا است.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه ما بر اساس اعتقاد به خدا به پای صندوق های رأی می رویم، افزود: حضور ما در پای صندوق های رأی به علت دستور ولایت فقیه و مرجعیت هست. مادامی که انقلاب نشده بود و ما در صحنه نقش نداشتیم اقتصاد، فرهنگ، سیاست، جهاد به صحنه نیامده بود.

حضور ما در پای صندوق‌های رأی به علت دستور ولایت فقیه است ، مجریان و ناظران انتخابات باید به مُر قانون عمل کنند

وی ادامه داد: ما در پای صندوق های رأی اعلام می کنیم که سکولار باطل است و جدایی دین از سیاست جهنمی است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه همه علاقه دارند که جنگ نباشد و صلح و امنیت در دنیا حاکم باشد، گفت: صلح انفعالی ظالم پرور است و ظالم زمینه ظلم پیدا می کند. همه انسان ها تشنه زندگی امن هستند و در زندگی امن عدالت وجود دارد که در فطرت آحاد بشر این تشنگی نهفته است .

خطیب نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پیش از انقلاب در کشور اسلام سیاست، جهاد و فرهنگ و اسلام بازار به صحنه نیامده بود، ولی با انقلاب

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: منظور از اینکه می گوییم لایق باشیم این است که تدبیر امور را برعهده گرفته و حکومت صالحان را برپا کنیم، در برابر اسلام افراطی و تفریطی اسلام ناب محمدی است و خداوند وعده داده که دین داعشی جمع شود.

وی افزود: توصیه اول من همانطور که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند عمل به مر قانون است و مجریان و ناظران انتخابات باید به مر قانون عمل کنند.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه کسانی که علاقه دارند سکان کشور را بدست بگیرند باید به مر قانون عمل کنند، افزود: آیا مدیر جمهور قانون شکن آبرو دارد و یا اینکه از همان اول اعتبار از او سلب می شود.

عبارات مهم : ریاست جمهوری – انتخابات

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه ترویج گفتمان و تقویت مستضعفان حائز اهمیت هست، تصریح کرد: اولویت نظام جمهوری اسلامی همانا رسیدن به قشر آسیب پذیر جامعه و نجات کسانی است که با فقر دست و پا می زنند و همه وقت ها بر اساس تبعیض ها و اختلاف طبقاتی از آنان سلب شده است است.

وی با بیان اینکه ما با سیل گرفتارها، فقرا، بیکارها مواجه ایم گفت: نامزدها گفتمان کمک به مستضعفان را اجرایی کنند.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: توجه به استقرار ملی، عظمت، سربلندی و اقتدار ملت مهم است لیکن جمهوری اسلامی 10 سال تمام پنجه در پنجه قدرت های غرب و شرق انداخته جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بنابراین اگر کسی این مردم را از شرق و غرب بترساند با روحیه انقلاب، آرزوی بزرگ ها فاصله می گیرد.

خطیب موقت نماز جمعه با بیان اینکه این ملت عزیز و سرافرازند، یادآور شد: نباید این ملت را تحقیر کرد و دشمن را بزرگ نشان داد، ما پیرو امامی هستیم که فرمود آمریکا را زیر پا له می کنیم.

وی ا ضافه کرد: باید توجه داشت که حیات ملی سیاسی و فرهنگی ما به اقتدار ما هست، ما زنده به اقتداریم و با اقتدار به قدرت های بزرگ فائق آمدیم و در برابر آن ها ایستادیم بنابراین روزی که این اقتدار را از ما بگیرند آن روز، روز نابودی ما است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با کشورهای دسته چندم که با دلار های کذایی کودتا می کنند تفاوت دارد، اینجا مملکت امام زمان، شهیدان و اهل بیت است و از قدرت معنوی و جهادی برخوردار است.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر اینکه نباید به گسل های قومی، زبانی، فرقه ای دامن زد و گروه هایی را جنبش کرد، گفت: این خلاف مبانی امنیت است ما تجربه خوبی از همه اقوام اعم از آذربایجان و بلوچستان داریم، مردم بلوچستان هر لحظه کنار ما بودند و همه با هم برادرند.

وی اضافه کرد: شرق کشور مبتلا به فقر است و قاچاق مواد مخدر آنجا بیداد می کند ما باید فقر را برطرف کنیم.

آیت الله صدیقی تأکید کرد: آرامش و امنیت جهت مردم مهم است کسانی که باعث شوند که آرامش مردم سلب شود محارب هستند. از نامزدها توقع داریم که اخلاق را رعایت کنند هر نامزدی هنگامی که حرف می زند فکر نکند مثل کبک است و سرش را در برف کرده و کسی او را نمی بیند حرف های ما بازتاب آخرتی، سیاسی و اجتماعی دارد انسان تا حرف نزده حرف در اختیار اوست هنگامی که که حرفی را می زند دیگر نمی تواند کاری را انجام دهد.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: همه نامزدها باید اخلاق را رعایت کنند و با یکدیگر با احترام سخن بگویند.

وی با بیان اینکه باید خدا را در نظر بگیریم و جامعه را به چالش نکشیم و بین ملت چالش ایجاد نکنیم، تأکید کرد: از مردم توقع داریم که توجه کافی به عنوان ریاست جمهوری و انتخابات داشته باشند ریاست جمهوری امانت است بیت المال است و فرهنگ و آینده کشور و قراردادها، سرمایه ها و تصمیم گیری ها را در اختیار آن ها قرار می دهیم دلتان جهت کشور و استقلالتان بسوزد و سراغ افرادی بروید که در برابر اجانب قدرت دارند و جهت چند روز ریاست کشور را به تاراج نمی گذارند.

آیت الله صدیقی افزود: مسئله سند 2030 به صورت پنهانی در آموزش و پرورش پذیرفته شد و مقام معظم رهبری به این مسئله انتقاد کردند و فرمودند که نباید اجرا شود ما فرهنگ مستقل، فقه، اسلام و اخلاق داریم که چند کشور فاسد نباید به آموزش و پرورش برنامه بدهند آیا گذاشتند کار به اینجا برسد که مقام معظم رهبری اعتراض کند عنوان 2030 یک هشدار و عبرت است که همه باید بیدار شوند.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه گویا حماس عقب نشینی کرده و به فکر رسمیت شناختن دشمن غاصب و جاعل است گفت: چنین رژیمی که نامشروع است و کودکان را کشته نباید پذیرفته شود.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین زیر بار این عنوان نخواهد رفت، تأکید کرد: حزب الله این مسئله را نپذیرفته است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه بحرین همچنان آیت الله شیخ عیسی قاسم را در محاصره دارد، گفت: مردم به پا خواسته، غیور، مؤمن با حضور ایثارگرانه خودشان جهت چندمین بار محاکمه جعلی وی را به عقب انداختند، نمی دانم دولت بحرین چه زمانی می خواهد بیدار شود، این عربستان همچنان کودک می کشد و دنیا تماشا می کند دنیا عرب کنفرانس اسلامی اسلام را به چه صورتی قبول دارند و همچنان به جنایات خود ادامه می دهند.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: در سال 88 یک عده ای نادانی کردند و امنیت مملکت را به بازی گرفتند ولی با دیوار مستحکم مردم برخورد کردند نیروهای امنیتی ما مکلف اند که امنیت را تأمین کنند سربازان گمنام امام وقت (عج) سالیان سال است زیر پرچم ولایت جهت تأمین امنیت کشور تلاش می کنند.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | انتخابات | قانون | صندوق | سیاسی | ایران | امنیت | اسلام | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *