خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مجادله لفظی نمایندگان آمریکا و کره شمالی در نشست شرکت ملل

گزارش های منتشره از مجادله لفظی نمایندگان آمریکا و کره شمالی در نشست شرکت ملل در ژنو حکایت دارد.

مجادله لفظی نمایندگان آمریکا و کره شمالی در نشست شرکت ملل

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از ای پی تی ان، جو یونگ چول، نماینده کره شمالی در مقر شرکت ملل متحد در ژنو هشدار داد آمریکا و هم پیمانانش نباید مسیر پیش روی این کشور را به سوی «تقویت بازدارندگی هسته ای به منظور حفاظت از حق حاکمیت خود در برابر سیاست های خصمانه آمریکا مسدود کنند.»

جو یونگ چول در سخنانی در ژنو شورای امنیت شرکت ملل متحد را «ابزاری سیاسی در جهت پیشبرد منافع آمریکا» توصیف و آمریکا را به داشتن «نیات شیطانی جهت از بین بردن حق حاکمیت کره شمالی» متهم کرد.

وی گفت:‌ «هیئت همراه من با قاطعیت این روایت های مضحک جعل شده است از سوی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن را رد می کند. این گونه کارها با نشانه عوض کردن ماهیت و مسئولیت تنش ها در شبه جزیره کره و نشانه قرار دادن کره شمالی طراحی شده است اند. این تنها تلاشی ناامیدانه از سوی این کشورها جهت اغراق در مورد کارها دفاعی کره شمالی و نشان دادن آن به عنوان تهدیدی جهت صلح جهانی است تا بتوان حمایت بین المللی را در اعمال فشارهای زیاد بر کره شمالی به دست آورد.»

مجادله لفظی نمایندگان آمریکا و کره شمالی در نشست شرکت ملل

در همین حال،‌ سفیر آمریکا در اجلاس خلع سلاح شرکت ملل متحد سخنان نماینده کره شمالی را نوعی «گستاخی» توصیف کرد و ادعاها در این باره را که شورای امنیت تنها در جهت منافع آمریکا عمل می کند «مضحک» خواند.

وی خاطرنشان کرد:‌ «اجازه دهید فقط بگویم آنچه که ما امروز از این تریبون شنیدیم کاملا واضح و آن محکومیت جهانی به باعث واکنش‌ها وسوسه برانگیز کره شمالی در زمینه فعالیت های تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک بود. ما شنیدیم که کره شمالی قطعنامه های شورای امنیت شرکت ملل متحد را رد می کند که در واقع قوانین بین المللی هستند. این که این نهاد ابزار سیاسی در دست آمریکاست، احمقانه و مضحک هست. من فکر می کنم کاملا واضح است که تنها گزینه پیش روی ما،‌ منزوی کردن هر چه زیاد این کشور است.»

نمایندگان کره شمالی و آمریکا از جمله هیئت هایی بودند که در کنفرانس خلع سلاح شرکت ملل متحد در ژنو صحبت کردند.

گزارش های منتشره از مجادله لفظی نمایندگان آمریکا و کره شمالی در نشست شرکت ملل در ژنو حکایت دارد.

انتهای پیام/

درگیری لفظی نمایندگان کره شمالی و آمریکا در شرکت ملل

واژه های کلیدی: قوانین بین المللی | کره شمالی | کره شمالی | آمریکا | سیاسی | امنیت | اخبار بین الملل | کره شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *