خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خبر ترامپ به اعضای ناتو راجع به بودجه، پیامی نیرومند بود / متیس

وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی از درخواست رئیس‌جمهور این کشور از اعضای ناتو جهت پرداخت زیاد سهم خود، دفاع و آن را پیامی نیرومند و منسجم توصیف کرد.

خبر ترامپ به اعضای ناتو راجع به بودجه، پیامی نیرومند بود / متیس

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز خبر مدیر جمهور این کشور به اعضای ناتو جهت پرداخت زیاد سهم مالی خود را پیامی نیرومند دانست.

وی در پاسخ به پرسش گوینده شبکه که پرسید: زمانی که مدیر جمهور به اعضای ناتو فشار می آورد تا سهم خود را پرداخت کنند، آیا این نگرانی وجود ندارد که آن ها در برابر این عنوان مقاومت کنند، بعضی از آن ها از نظر داخلی نمی خواهند که تحت فشار مدیر جمهور آمریکا باشند، گفت: من تنها بایستی بگویم که من در وقت ریاست جمهوری مدیر جمهور بوش و مدیر جمهور اوباما یکی از افسران ناتو بوده ام. من از آنها حمایت کرده ام و نماینده وزارت دفاع آمریکا در بروکسل بوده ام. پیامی که مدیر جمهور ترامپ به اعضای ناتو داده است یک خبر نیرومند و منسجم بوده هست.

عبارات مهم : وزیر دفاع آمریکا – ریاست جمهوری

وزیر دفاع آمریکا افزود: در وقت مدیر جمهور بوش، وی خواهان بودجه و پرداخت بیشتری از طرف اعضای ناتو جهت دفاع جمعی، که عالی ترین حالت تدافعی در دنیا هست، شد. مدیر جمهور اوباما هم پیامی مشابه را جهت آنها فرستاد تا آنها سهم منصفانه خود را پرداخت کنند. در نهایت در وقت مدیر جمهور اوباما تمامی اعضای ناتو متعهد شدند که بایستی این کار را انجام دهند.
متیس اضافه کرد: آنچه که مدیر جمهور ترامپ انجام می دهد در جهت سیاست های دولت های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا هست. در نهایت کشورهای عضو ناتو هم اکنون بودجه بیشتری را نسبت به 5 سال یا 10 سال گذشته صرف هزینه های دفاعی خود می کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وزیر دفاع آمریکا | ریاست جمهوری | اوباما | آمریکا | بین الملل | وزیر دفاع | آمریکا | ناتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *