خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

باید از ظرفیت های قانونی جهت مبارزه با فساد استفاده کرد ، ما با کمبود اختیارات مواجه نیستیم

وزیر دادگستری گفت: فساد یکی از مهمترین آسیب هایی است که می تواند ما را در معرض مسئله قرار دهد.

باید از ظرفیت های قانونی جهت مبارزه با فساد استفاده کرد ، ما با کمبود اختیارات مواجه نیستیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی گروه تحریریه سایت؛ سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری 6 شهریور ماه در برنامه گفتگوی خاص خبری به بررسی وظایف و اختیارات وزارت متبوعش پرداخت.

وزیر دادگستری در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجری برنامه اطراف اختیارات وزارت دادگستری گفت: ما با کمبود اختیارات مواجه نیستیم لذا، فکر می کنم وزیر دادگستری و تیمش اگر بخواهند همین اختیارات موجود را به خوبی و به درستی انجام دهند نیازمند تلاش فوق العاده جهت دست یافتن به اهداف مورد نظر هستند.

وی با اشاره به نقش وزیر دادگستری در تحقق عدالت افزود: در جامعه بعضی از دوستان، بعضی از متدینین و حتی نیروهای انقلابی را می بینیم که از محقق شدن عدالت قابل قبول حالت یاس دارند، بنده برداشتم این نیست بلکه معتقدم، نظام به خوبی قادر است عدالت قابل قبول و مطلوب مردم را به آخر برساند .

باید از ظرفیت های قانونی جهت مبارزه با فساد استفاده کرد ، ما با کمبود اختیارات مواجه نیستیم

وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر این توقع مردم را محقق نکنیم با آسیب جدی مواجه می شویم ادامه داد: تحقق عدالت مطالبه جدی مقام معظم رهبری و مردم است .

آوایی با اشاره به اینکه کشور ها موفق شدند با برنامه ریزی ، خرد جمعی و همچنین کار یکسان عدالت را تامین کنند اظهار داشت:
باید اختیارات را به مردم واگذار کرد و تصدی گری دولت را کم کردن داد و در نهایت به سمت تحقق عدالت حرکت کرد.

عدالت باید از درون ما بجوشد

وی افزود : عدالت باید از درون ما بجوشد و باید ابتدا خودمان به آن باور داشته باشیم.

وزیر دادگستری گفت: فساد یکی از مهمترین آسیب هایی است که می تواند ما را در معرض مسئله قرار دهد.

عدالت و مبارزه با فساد غیر از شفافیت برایمان مقدور نیست

آوایی با اشاره به بحث شفافیت در نظام اداری گفت: به نظر بنده تحقق عدالت و مبارزه با فساد غیر از شفافیت برایمان مقدور نخواهد بود، میزان شفافیت باید با کمک قوانین اوج برود لذا، در این صورت است که می توان به عدالت برسیم.

وی در بخش دیگری از برنامه در خصوص مبارزه با فساد بیان کرد : فساد یکی از مهمترین آسیب هایی است که می تواند ما را در معرض پرسشها قرار دهد، فساد در شأن ملت و نظام نیست، شاید قدری غفلت باعث شد که ما در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران صحبت در رابطه با فساد کنیم .

وزیر دادگستری با بیان اینکه در دولت و قوه قضائیه عزم جدی برای مبارزه با فساد وجود دارد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال های سال است که پرچم دار مبارزه با فساد هستند ، الان ما راهی نداریم جزء اینکه در این جهت با هم حرکت کنیم.

خبر در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | وزیر دادگستری | برنامه ریزی | دادگستری | برنامه | گفتگوی خاص خبری | وزیر دادگستری | علیرضا آوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *