خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فریب لیستهای مشابه را نخورید ، ما باید در انتخابات پیروز شویم و نمی‌توانیم به عقب برگردیم

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان با بیان اینکه ما باید در انتخابات پیروز شویم و نمی‌توانیم به عقب برگردیم گفت: شورای عالی اصلاح طلبان افتخار می‌کند که به

فریب لیستهای مشابه را نخورید ، ما باید در انتخابات پیروز شویم و نمی‌توانیم به عقب برگردیم

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدرضا عارف در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان و حامیان روحانی که عصر امروز در منزل والیبال برگزار شد اظهار داشت: خوشحالم یکبار دیگر در سالنی که پیروزیمان در سال 92 رقم زدیم هستم و امیدوارم روز جمعه یکبار دیگر نتیجه ای که در سال 92 گرفتیم را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه جوانان عزیز در سال 92 با حضور شما توانستیم حماسه دوام را خلق کنیم و خبر آن هم استمرارش بود گفت: دولت تدبیر با شعار اخلاق، عقلانیت و خرد جمعی در انتخابات سال 92 پیروز شد و در گام دوم هم این مسیر با حضور مردم در اسفند ماه 94 ادامه پیدا کرد، امروز هم هیچ راهی جز ادامه این مسیر و پیروزی در گام سوم نداریم.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – انتخابات شورای شهر

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان با بیان اینکه ما باید در انتخابات پیروز شویم و نمی توانیم به عقب برگردیم گفت: شورای عالی اصلاح طلبان افتخار می کند که به اتفاق آرا دکتر روحانی را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری گزینش کرد.
عارف افزود: امیدواریم با حضور حماسی و با شکوه مردم، دولت تدبیر و امید در دور هم بتواند مسیری را که شروع کرده طی کند.
وی با اشاره به لیست امید جهت انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان افزود: از میان 700 نفر نخبه که در فراخوان ما اعلام آمادگی کردند در مرحله اول 150 نفر را گزینش کردیم البته همه آنها شایستگی کاندیداتوری داشتند ولی ما فقط 21 سهمیه و کرسی داشتیم.
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: گزینش 21 نفر از میان 150 نفر کار مشکل بود و تلاش کردیم با مکانیزم روشنی عالی ترین ها را از میان 150 نفر خوبان گزینش کنیم.
وی با بیان اینکه پاکدستی، مسئولیت پذیری از جمله شاخصه های کاندیداها در این لیست است افزود: حضور زنان و جوانان دو شاخصه مهمی است که در این لیست به چشم می خورد.
عارف با بیان اینکه علی رغم حضور زنان در دانشگاه ها آنان سهم کمی در مدیریت کشور دارند تاکید کرد: تصمیم گرفتیم تا زمانی که این مسئله حل شود 30 درصد انتخابات را به زنان تخصیص داده شده است دهیم و افتخارمان این است که در لیست امید این اتفاق افتاد.
وی با تاکید بر اینکه حضور 6 نفر از زنان برجسته و همچنین حضور جوانان از جمله شاخصه های لیست امید در این دوره انتخابات است افزود: اعتراف می کنم در دهه های گذشته نتوانستیم به خوبی از ظرفیت جوانان و نخبگان کشورمان استفاده کنیم و بنابراین در انتخابات مجلس سال گذشته گام اول را برداشتیم.
رئیس شورای عالی اصلاح طلبان با اشاره به اینکه در لیست ما علاوه بر حضور 6 نفر از بانوان 6 نفر از جوانان متخصص و با نشاط نیز حضور دارند ادامه داد: فریب لیستهای مشابه را نخورید.
عارف گفت: لیست جریان اصلاحات لیست جریان امید است و در سال 94 به 30 نفر رای داد و در این لیست هم 6 نفر از زنان و 6 نفر از جوانان حضور دارند.
رئیس شورای عالی اصلاح طلبان بیان داشت: انتظار ما این است که روز جمعه همه به پای صندوقهای رای بیاییند آیا که حضور یعنی پیروزی گفتمان اصلاحات.
نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه ما نیازمند تصمیم مردم در آینده هستیم، نیازمند تکرار حماسه92 هستیم، نیازمند تکرار انتخابات دولت تدبیر و امید هستیم ، ما نیازمند پیروزی لیست امید در انتخابات شوراها هستیم.
وی افزود: ما نیازمند به شورای شهری هستیم که دغدغه اش مردم باشند ما نیازمند عوض کردن در شورای شهر هستیم و نیازمند شورایی هستیم که همراه با دولت به خواسته های مردم پاسخ دهند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات شورای شهر | انتخابات شوراها | انتخابات مجلس | اصلاح طلبان | شورای شهر | انتخابات | پیروزی | جوانان | پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *