خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیرو‌های مسلح

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به کارها انجام شده است جهت تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در سطح نیرو‌های مسلح، بر لزوم استمرار و زیاد کردن این کارها تاکید کرد.

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیرو‌های مسلح

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، سردار سرتیپ محمد شیرازی مدیر دفتر فرمانده معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و تازه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بعد از قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام محمدحسنی، اظهار داشت: امر و حکم فرماندهی معظم کل قوا، چند توصیه را در پی داشت که ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی آحاد ارتش و ارتقای سطح معنویت در کارکنان ارتش که ماموریت مهم سازمان عقیدتی سیاسی است و همچنین ارتقای بینش کارکنان عزیز و توجه به خانواده‌های آنان مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار شیرازی ادامه داد: از نکات دیگر عنوان شده است زیاد کردن روحیه واحد و هم جهت در صراط مستقیم نظام در میان ارتش و نیرو‌های مسلح هست. انتظار مقام معظم رهبری تقویت روحیه وحدت و انسجام که این بدان معنی نیست که تاکنون وحدت وجود نداشته، منظور این است که این وحدت میان نیرو‌های مسلح باید تقویت شود.

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیرو‌های مسلح

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطر نشان کرد: توصیه سوم تعامل اثربخش با فرماندهی کل ارتش است و از آن جایی که شرکت عقیدتی سیاسی یکی از سازمان‌های موثر در سطح ارتش جهت کمک به کارکنان است و فرماندهی هم همین مسئولیت را در کنار دیگر ماموریت‌ها دارد، از این رو این شرکت با توجه به اِشرافی که به پرسشها و مطالبات دینی دارد، جهت هدایت افراد به فرماندهی کمک و یاری می‌دهد تا فرماندهی بتواند با کمک دو بازوی عقیدتی و حفاظت ماموریت‌های خود را به خوبی اجرا کند.

انتهای پیام/

تقویت روحیه وحدت و انسجام در میان نیروهای مسلح

واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | انقلاب | انقلابی | سیاسی | سازمان | اسلامی | نیروهای مسلح | عقیدتی سیاسی ارتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *