خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امنیت و ثبات عراق را امنیت و ثبات خود می دانیم / قشقاوی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، گفت: اعتقاد داریم که عراق متحد، مقتدر و مردم سالار عالی ترین گزینه جهت منطقه و دنیاست.

امنیت و ثبات عراق را امنیت و ثبات خود می دانیم / قشقاوی

به روایت بخش سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسن قشقاوی در مراسمی که امروز- سه شنبه- به مناسبت آزادی موصل در سفارت عراق در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، گفت: بسیار خرسندم که به نمایندگی از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی و وزیر خارجه در محل سفارت جمهوری عراق و مراسم خوش حالی دولت و ملت این کشور به مناسبت آزادی موصل و سقوط دولت خرافی و شیطانی داعش، در این مراسم خوش حالی حضور می یابم.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه ادامه داد: متعاقب اعلام آزادی موصل به وسیله حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، مقامات جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در سطوح متفاوت رسمی و غیررسمی با ارسال خبر و اظهارنظرهایی مسرت بخش، خود را در مراسم خوش حالی های دولت و ملت عراق سهیم کردند.

قشقاوی بیان داشت: بدون تردید آزادی موصل در نتیجه مجموعه پیروزی هایی بود که بعد از فتوای مرجعیت شروع شد و اقدامی راهبردی هست، که ابتدا ماهیت تروریستی و وظیفه مردم را برابر این پدیده خطرناک مشخص کرد و اعتبار عظیمی جهت ارتش و نیروهای ملسح عراق فراهم کرد.

امنیت و ثبات عراق را امنیت و ثبات خود می دانیم / قشقاوی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: عنصرهای تروریستی داعش به دروازه های بغداد و اربیل رسیده بودند و بخشی از توان خود را به مرزهای جمهوری اسلامی گسیل کردند.

قشقاوی عنوان کرد: آن روزها مردم عراق خود را با فتنه بزرگی مواجه دیدند و در این مقطع حمایت از برادران و خواهران عراقی وظیفه شرعی و انسانی ما بود.

معاون وزیر امور خارجه ادامه داد: آقای روحانی در خبر تبریک به ملت و دولت عراق گفت که جهت مردم کشور عزیزمان ایران روز آزادی موصل بسیار مبارک هست. این نشان می دهد که دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در حمایت از دولت و ملت عراق، از همان شروع تصمیم درستی گرفتند و امروز همه دنیا به درستی مسیری که کشور عزیزمان ایران گزینش کرده بود اعتراف می کنند.

قشقاوی افزود: ملت عراق در تاریخ نمونه برجسته ای از همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان دینی است و در روند سیاسی، دستاوردهای بزرگی کسب کردند، و این روند باید مورد حمایت موثر کشورهای منطقه و جامعه بین الملل قرار گیرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، گفت: اعتقاد داریم که عراق متحد، مقتدر و مردم سالار عالی ترین گزینه جهت منطقه و دنیاست.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه تصریح کرد: ما عراق متحد، یکپارچه و متکی به قانون اساسی را عالی ترین گزینه جهت تامین منافع همه عراقی ها و ثبات منطقه می دانیم، و باید نسبت به توطئه دشمن های به خاص رژیم صهیونیستی که منافع خود را در تفرقه و تجزیه عراق جست و جو می کنند، هشیار باشیم.

قشقاوی خاطرنشان کرد: نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی عراق به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و دولت و ملت عراق توان محافظت از تمامیت ارضی خود را دارد.

قشقاویی گفت: کشور عزیزمان ایران در کنار دولت و ملت عراق، با همه اقوام و طوایف آن است و ما امنیت و ثبات عراق را امنیت و ثبات خود می دانیم و به همه کشورها توصیه کرده ایم، که عراق متحد، مقتدر و مردم سالار عالی ترین گزینه جهت مردم منطقه و همه دنیا است.

معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه بیان داشت: سیاست درست در عراق در اعتماد به نیروهای مومن و جوان و حضور آنان در میدان نبرد بوده و همه باید تلاش کنیم تا پیروزی نهایی بر تروریسم در کشورهای عراق و سوریه حاصل شود.

مراسم مراسم خوش حالی آزادسازی موصل با حضور جمعی از سفرا و نمایندگی های مقیم پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین سفیر تاجیکستان در محل سفارت این کشور برگزار شد.

انتهای خبر /

امنیت و ثبات عراق را امنیت و ثبات خود می دانیم / قشقاوی

آزادی موصل در نتیجه مجموعه پیروزی هایی بود که بعد از فتوای مرجعیت شروع شد

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر امور خارجه | نیروهای مسلح | ایرانیان | پیروزی | ایرانی | ایران | امنیت | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *