خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تروریسم، باید در سطح بین الملل تبیین و تشریح شود / فیصل مقداد

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد مقوله تروریسم، باید در سطح بین الملل تبیین و تشریح شود.

تروریسم، باید در سطح بین الملل تبیین و تشریح شود / فیصل مقداد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت هیئتی از کارشناسان بین المللی تسلیحات شیمیایی تا چند روز آینده از دمشق دیدن می کند.
وی افزود: دمشق، برنامه سفر این هیئت را تسهیل و فراهم خواهد کرد تا تحقیق کند چه کسی یا کدام گروه عامل حمله شیمیایی اخیر در این کشور بوده هست. هیئت اعزامی یکسان شرکت منع تسلیحات شیمیایی و شرکت ملل متحد قرار است ظرف ده روز آینده وارد سوریه شود.
معاون وزیر امور خارجه سوریه بار دیگر تاکید کرد دولت دمشق در حمله شیمیایی چهارم آوریل گذشته به شهر خان شیخون در شمال غربی سوریه نقشی نداشته هست. در این حمله حدود یکصد نفر جان باختند.
وی گفت: «ما آماده ایم هر اقدام و کمک مورد نیاز را در اختیار این هیئت اعزامی قرار دهیم. من ضمن دعوت از این هیئت از آنها درخواست کردم از خان شیخون دیدار کنند. با این حال، مورد نیاز است تا طرف دیگر (مخالفان دولت سوریه) نیز امکان این دیدار را فراهم کنند.
ما همچنین از این هیئت خواهیم خواست از پایگاه هوایی شعیرات نیز دیدار کنند تا ثابت شود که دولت سوریه هیچ ارتباطی با این حمله نداشته است.»
معاون وزیر امور خارجه سوریه افزود: «سوریه به کم کردن تنش پایبند است و طرفهای بین المللی بر این روند نظارت دارند. ما فقط به مواضع داعش حمله می کنیم. همه کشورهای دنیا باید با تروریسم مبارزه کنند.
هرکس که خواستار مقابله و مبارز با تروریسم است باید با دولت جمهوری عربی سوریه و ارتش این کشور همکاری و هماهنگی کند، نه اینکه به نیروهای ارتش این کشور حمله کند.»
انتهای خبر/

تاکید سوریه بر لزوم تبیین مقوله مبارزه با تروریسم در سطح بین المللی

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | وزیر امور خارجه | بین الملل | شیمیایی | تروریسم | سوریه | اخبار بین الملل | سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *