خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فشار بی سابقه دولت جهت محدود کردن مراسم خوش حالی بزرگ دکترسلام!

صدری نیا گفت: متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه جهت محدود کردن مراسم امسال دکتر سلام تراشید.

فشار بی سابقه دولت جهت محدود کردن مراسم خوش حالی بزرگ دکترسلام!

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام راجع به برگزاری مراسم خوش حالی ۴ سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکتر سلام و عضویت اولیه ۲۵ هزار نفر جهت حضور در این جشن، امسال ما سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را جهت این مراسم در نظر گرفتیم و جهت ۱۴ هزار نفر کارت ورود به مراسم خوش حالی صادر شده است است و پنجشنبه ۲۳ شهریور ان شاءالله با قوت این برنامه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ولی جهت گرفتن سالن در طول دو ماه گذشته عجیب‌ترین فشار‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا جهت صدور مجوز حدود ۲۰ روز بین بخشهای متفاوت دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن ۱۲ هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید. ولی متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه جهت محدود کردن مراسم امسال تراشید.

کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: دولت با رویکردی کاملا سلیقه‌ای توقعات فراقانونی از مراسم امسال دارد. با وجود این، طبق سلیقه حضرات همه مراحل مجددا طی شده است که اسناد آن به صورت کامل موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌شود که حضرات در بخشهای متفاوت دولت با اینکه خودشان به لحاظ قانونی حق را به ما می‌دادند، ولی از دستور و فشار بالایی می‌نالیدند که باعث شده است آن‌ها هم به امضای خودشان پایبند نباشند. الان مسئله ما این است که دولتی‌ها امضای خودشان هم جهت خودشان بی اعتبار هست. مجوز و قرارداد را می‌بینند، ولی باز بهانه می‌تراشند.

فشار بی سابقه دولت جهت محدود کردن مراسم خوش حالی بزرگ دکترسلام!

صدری‌نیا افزود: مسئله مهم این است که مردها در وزارت ورزش همه کارهایشان را تعطیل کرده‌اند و مشغول کارشکنی جهت مراسم جشن دانشجویی دکترسلام شده است اند. امروز هم یک سناریوی خنده آمیز تازه راه انداخته اند. با وجود اینکه وسایل گروههای هنری و فنی ما داخل سالن واقع شده است است از صبحگاه امروز اجازه ورود به سالن را نمی‌دهند! مردها پیغام میفرستند که بروید در یک سالن کوچکتر مراسم خوش حالی را برگزار کنید، آن وقت ما کاری به مراسم نداریم. از چه چیزی می‌ترسید؟ از این جمعیت پرشور و بانشاط دانشجویی؟! آیا می‌ترسید؟! بیایید علنا بگویید از چه چیزی می‌ترسید که همه بدانند. حضرات پشت صحنه از هیچ کاری جهت محدود کردن یک مراسم دریغ نمی‌کنند آن وقت خجالت هم نمی‌کشند و شعار حقوق شهروندی و آزادی رسانه‌ها و دانشجویان هم سر می‌دهند! توصیه ام به این دوستان این است که شما که به دنبال ستاره دار کردن ۱۴ هزار دانشجو هستید، دیگر از آزادی حرف نزنید که آزادی از شما خجالت می‌کشد!

کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: با وجود همه این فشار‌ها به استناد قانون و مدارک قانونی و مجوزهای قانونی و قرارداد منعقد شده است قانونی، ان شاءالله مراسم مراسم خوش حالی دکترسلام بدون هیچ مشکلی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. فقط در یک صورت برنامه برگزار نخواهد شد آن هم اینکه دولت رسما و کتبا بپذیرد که دانشجویان را محدود کرده تا این اقدام گازانبری دولت تدبیر و امید در حافظه تاریخ و دانشجویان باقی بماند.

صدری نیا گفت: متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه جهت محدود کردن مراسم امسال دکتر سلام تراشید.

انتهای پیام/

مراسم مراسم خوش حالی دکتر سلام 96

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | دانشجویان | اسم امسال | کارگردان | قانونی | قرارداد | مجموعه | کارگردان مجموعه دکتر سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *