خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیش از 30 هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند / صالحی‌امیری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از 30 هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و بیش از 17 هزار و 500 نفر نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

بیش از 30 هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند / صالحی‌امیری

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت کوتاهی که به مسئولیت وزارت ارشاد رسیدم کارها مورد نیاز در زمینه بیمه اصحاب فرهنگ و هنر و مالیات جامعه فرهنگی هنری را انجام داده ام.
وی افزود: تفاهم نامه ای با وزارت اقتصاد به امضا رسیده که بر اساس آن جهت اصحاب فرهنگ و هنر معافیت های مالی قائل شدیم آیا که مهم است جامعه فرهنگ و هنر تحت فشار مالیات قرار نگیرند.

عبارات مهم : پیشکسوت – فرهنگ

صالحی امیری ادامه داد: بیمه و تأمین نیازهای سلامت و امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد قرار گرفته بر این اساس می توان گفت تاکنون بیش از 30 هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و بیش از 17 هزار و 500 نفر نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و قصد داریم به تدریج این طرح را جهت تمام اصحاب فرهنگ و رسانه عملیاتی کنیم.
وزیر فرهنگ یادآور شد: تفاهم نامه دیگری با مدیر شرکت برنامه و بودجه به امضا رساندیم که بر اساس آن 12 هزار نفر از افراد تازه اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه و قرآن مشمول بیمه خواهند شد همچنین جهت بازیگران و صورت های معروف پیشکسوت منزل پیشکسوتان را خریداری کرده ایم آیا که آنها جامعه بزرگی هستند و باید به آنها توجه کرد.
وی یادآور شد: در طول چهار سال گذشته حقوق کارکنان دولت حداقل دو برابر زیاد کردن داشته ولی این میزان رشد در دستگاه های متفاوت دولتی متفاوت بوده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پیشکسوت | فرهنگ | مالیات | اخبار سیاسی | هیات دولت | صالحی امیری | بیمه هنرمندان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *