خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شیوه عجیب ترامپ جهت لغو بیمه درمانی اوباما

یکی از مشاوران “دونالد ترامپ” مدعی شد وی جهت جایگزین کردن بیمه درمانی اوباماکر شخصا از مردم نظرسنجی کرده هست.

شیوه عجیب ترامپ جهت لغو بیمه درمانی اوباما

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از نشریه هیل؛ “کلین کانوی”، مشاور مدیر جمهور آمریکا، ضمن تمجید و تقدیر از تلاش و پیگیری مجدانه “دونالد ترامپ” جهت لغو بیمه درمانی اوباماکر (طرح ملی بیمه خدمات درمانی اوباما) و جایگزین کردن طرحی مناسب جهت آن، مدعی شد مدیر جمهور صبوری و هشیاری زیادی در این مورد بکار گرفته است.
کانوی در این باره گفت: مدیر جمهور و معاون وی، مایک پنس، تماس های تلفنی متعددی گرفته و ملاقات های حضوری بسیاری در این باره داشتند تا مستقیما از مردم آمریکا بپرسند نظر آنها درمورد لغو طرح اوباماکر چیست.

عبارات مهم : دونالد ترامپ – خدمات درمانی

کانوی در ادامه مدعی شد: ترامپ به صورت تلفنی یا حضوری از مردم می پرسید: “چرا از اوباماکر حمایت می کنند؟” و “آیا راهی جهت دولت جهت جایگزینی آن وجود دارد؟” همه این پرسش ها به این علت مطرح شد لیکن دونالد ترامپ همواره پذیرای نظرات متفاوت مردم و ایده های آنها است.
کانوی در بخش دیگری از سخنانش، ترامپ را یک مذاکره کننده پرتوان توصیف کرد و گفت: اختلاف نظرات متعددی میان نمایندگان کنگره وجود داشت؛ ولی مدیر جمهور توانست همه آنها را گرد هم آورد، این عنوان از آن جهت روی داد که ترامپ یک مذاکره کننده قهار است و توانایی زیادی در ارتباطات شخصی و تعامل با نمایندگان دارد.
لایحه جایگزین کردن بیمه درمانی اوباماکر، جمعه در کنگره آمریکا به تصویب رسید و طرح پیشنهادی ترامپ جهت بررسی به نمایندگان ارائه شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | خدمات درمانی | اوباماکر | اوباما | آمریکا | مذاکره | درمانی | اوباما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *