خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور مردم در تشییع وی نشان محکومیت مداخله دشمن های بود ، شهید حججی مدافع مهم اندیشه اسلامی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهید حججی بیانگر تأیید راه مدافعان حرم و محکومیت مداخلات دشمن های جهت تاراج فکری و منابع منطقه‌ای است.

حضور مردم در تشییع وی نشان محکومیت مداخله دشمن های بود ، شهید حججی مدافع مهم اندیشه اسلامی بود

مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید حججی گفت: حضور در تشییع پیکر این شهید بزرگوار نشان‌دهنده تأیید راه مدافعان حرم و محکوم کردن کارها دشمن های و مداخلات آنها جهت تاراج فکری و منابع منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم اشخاصی هستند که در دفاع از آ‌رمان‌ها و کیان نظام جان خود را داده‌اند که قابل احترام هست، افزود: از گذشته شاهد مداخلات در منطقه از راه‌های مختلفی همچون جنبش نیروهای منطقه‌ای جهت نفت بودیم و امروز این پرسشها با بسترسازی از طریق ایده و عقیده‌های جعلی انجام می‌شود.

نماینده مردم ممسنی و رستم با اشاره به اینکه کشورهای غربی که خواهان ایجاد بحران همیشگی در غرب آسیا و منطقه هستند، اظهار کرد: آنها گمان می‌کنند با دست گذاشتن بر روی منابع کشورهای منطقه احتمال ایجاد انسجام زیاد می‌شود لذا تمرکزشان را بر روی تفکرات گذاشته‌اند، در گذشته هم تفکرات و عقاید جعلی را وارد منطقه کردند ولی نه این‌طور گسترده البته بحث تبادل اطلاعات هم مانند امروز نبود.

حضور مردم در تشییع وی نشان محکومیت مداخله دشمن های بود ، شهید حججی مدافع مهم اندیشه اسلامی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: اکنون شاهدیم دشمن های در دنیا این تفکرات جعلی را به نام اسلام جا می‌زنند در صورتی که تعالیم متعالی اسلام هیچ ارتباطی با خشونت ندارد، آنها در درون اسلام مذاهب را در برابر هم قرار می‌دهند.

گودرزی تاکید کرد: حضورمان در تشییع شهدایی همچون حججی یعنی اعلام به مردم که متوجه باشند از این که افرادی از آرامش و آسایش منطقه خرسند نیستند و جهت دست‌اندازی به منابع منطقه با عالی ترین ابزار که همان عقیدتی است کشورها را برابر هم قرار می‌دهند و این شهید حججی‌ها مدافعین واقعی نسخه مهم فکر و ایده اسلامی و ملی هستند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهدای مدافع حرم | مدافعان حرم | تشییع پیکر | کمیسیون | منابع | سیاست | خارجی | امنیت | اسلام | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *