خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق در جامعه با ترساندن روبروست

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق جامعه با دو ترساندن روبروست و معضلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق در جامعه با ترساندن روبروست

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در کارگاه «همایش بررسی آسیب‌های اینترنت بر خانواده و راهکارهای مقابله با آن» با بیان اینکه افزود: انقلاب اسلامی به علت ایجاد و بسط یک جامعه دین‌مدار و اخلاق‌مدار است و تلاش حاکمیت در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران برقراری سلامت فرهنگی و اعتلای اخلاقی در جامعه است.

سردار جزایری هشدار داد: سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق جامعه با دو ترساندن روبروست که چنانچه به طور عاجل، برطرف ترساندن صورت نگیرد، معضلات زیادی را در بعد خواهد داشت که عبارتند از انفعال گسترده در عرصه مدیریت فرهنگ کشور و دیگری تلاش فوق‌العاده و مدیریت شده است دشمن های با نشانه استحاله فرهنگی.

وی افزود: براساس آموزه‌های اسلام عزیز، مدیریت فرهنگ، یک اصل اساسی است که هرگونه کوتاهی نسبت به آن ممکن است عوارض غیرقابل جبران به همراه داشته باشد و حاکمیت به طور مستقیم مسئولیت دارد آن را کنترل و مدیریت کند و به شدت از مرزهای عقیدتی، فکری، اندیشه‌ای، هنجارها، رفتارها، نقش‌ها،‌نمادها، خلقیات و ذاتیات جامعه مبتنی بر اسلام ناب، پاسداری کند و با موارد ناسازگار، قاطعانه برخورد و آنها را دفع نماید.

سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق در جامعه با ترساندن روبروست

وی افزود: متاسفانه در شرایط امروز اینگونه عمل نمی‌شود و همین امر باعث شده است تغییرات اجتماعی و تغییرات نسلی، خارج از کنترل‌های تجربه شده است حتی سایر جوامع پیشرفته دچار رهاشدگی بشوند.

سردار جزایری اضافه کرد: هر اندازه پرسشها اجتماعی و آسیب‌های فرهنگی اجتماعی زیاد و از حدود متعارف بالاتر بروند، جامعه ما زیاد با اصول اخلاقی و قواعد عام جمعی جامعه کشور عزیزمان ایران اسلامی انقلابی فاصله و زاویه پیدا خواهد کرد و این علی رغم روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی خواهد بود و لذا بیش از هر چیز بایستی در مورد آن اهتمام جمعی صورت گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی در آخر تاکید کرد: ظرفیت قابل توجهی جهت برطرف تهدیدات فرهنگی اجتماعی وجود دارد؛ مشروط بر آنکه این ظرفیت‌ها و سرمایه‌های قابل توجه از منابع و مخارج، خارج و به قدرت‌های کنش‌گر مبدل گردند.

انتهای پیام/

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سلامت فرهنگ و اعتلای اخلاق جامعه با دو ترساندن روبروست و معضلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ظرفیت قابل توجهی جهت برطرف تهدیدات فرهنگی اجتماعی وجود دارد

واژه های کلیدی: سردار جزایری | مدیریت | انقلاب | انقلابی | فرهنگ | سلامت | اسلامی | اخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *