خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سقوط ۸۰ درصدی درآمد خالص گازپروم در سه ماهه دوم سال

درآمد خالص کمپانی روسی گازپروم در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰ درصد کم کردن یافت.

سقوط ۸۰ درصدی درآمد خالص گازپروم در سه ماهه دوم سال

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ بزرگترین کمپانی گاز روسیه نتوانست پیش‌بینی اولیه کارشناسان را درمورد درآمدهای خالص برآورده کند، بطوریکه در سه ماه دوم سال 2017 با 80 درصد کم کردن درآمد (معادل 817.3 میلیون دلار) مواجه شده است است.

درحالیکه کارشناسان درآمد خالص گازپروم در سه ماهه دوم سال را 50.2 میلیارد روبل پیش‌بینی کرده بودند، این رقم از 48 میلیارد روبل فراتر نرفت.

حجم فروش گاز این کمپانی روسی در سه ماهه آوریل تا ژوئن 1.39 هزار میلیارد روبل اعلام شد که از رقم 1.33 هزار میلیارد روبل مدت مشابه سال گذشته، زیاد بود.

سقوط ۸۰ درصدی درآمد خالص گازپروم در سه ماهه دوم سال

در سه ماهه دوم سال درآمد خالص گازپروم از فروش گاز به مشتریان خارجی به حدود 140 میلیارد روبل رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته 150 میلیارد روبل بود.

این کم کردن درآمد خالص، به عوض کردن ارزش بدهی‌های گازپروم مربوط می‌شود. بدهی‌های گازپروم به قیمت ارزهای خارجی محاسبه می‌شود، این درحالیست که ارزش روبل به شدت سقوط کرده است و این کمپانی بزرگ روسی در بازپرداخت بدهی‌ها با مسئله مواجه می‌شود. بدهی‌ خالص گازپروم با 19 درصد زیاد کردن در شش ماه نخست سال، تا 30 ژوئن به 2.29 هزار میلیارد روبل رسید.

صادرات گاز گازپروم به کشورهایی خارج از محدوده شوروی سابق، به خاص کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در شش ماه نخست سال به 119.1 میلیارد متر مکعب زیاد کردن یافت. این آمار در مدت مشابه سال گذشته 109.4 میلیارد متر مکعب بود. ولی مسئله اینجاست که میانگین بهای گاز در اروپا، از جمله هزینه‌های گمرکی، در ازای هر هزار متر مکعب گاز 11.117 روبل کم کردن یافته است.

گازپروم به عنوان یک کمپانی دولتی در روسیه، تامین کننده یک سوم نیاز بازار اتحادیه اروپا است و گزارش‌های آماری خود را با استفاده از واحد پول روبل اعلام می‌کند.

درآمد خالص کمپانی روسی گازپروم در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰ درصد کم کردن یافت.

انتهای پیام/

کاهش درآمد بزرگترین شرکت صادرکننده گاز روسیه

واژه های کلیدی: اتحادیه اروپا | روسیه | خارجی | اروپا | کمپانی | اخبار بین الملل | گازپروم | صادرات گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *