خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زمینه‌های همکاری بسیار خوبی میان کشور عزیزمان ایران و سوئد وجود دارد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: زمینه‌های همکاری بسیار خوبی میان دو کشور بخصوص در زمینه‌های اقتصادی صنعتی وجود دارد.

زمینه‌های همکاری بسیار خوبی میان کشور عزیزمان ایران و سوئد وجود دارد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اکبر ولایتی در دیدار با مدیر مرکز پژوهش های مجلس سوئد ضمن خوش آمد گویی جایگاه علمی همکاری و توسعه روزافزون فعالیت های علمی دانشگاهی و پژوهشی در کشور عزیزمان ایران را بسیار مثبت و ارزنده دانست، گفت: زمینه های همکاری بسیار خوبی میان دو کشور بخصوص در زمینه های اقتصادی صنعتی وجود دارد که مطالعات راهبردی و دقیق در این حوزه ها می تواند با شناسایی و گسترش همکاری بخش های متفاوت موثر باشد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ارائه مطالبی در خصوص مراکز عمده تحقیقاتی در کشور به فعالیت های مرکز تحقیقات استراتژیک هم اشاره کرد و زمینه های همکاری در این خصوص را مورد توجه قرار داد که امکان همکاری های یکسان فراوان را بین دو کشور فراهم می کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس سوئد بسیار خوشحال هستم که به کشور عزیزمان ایران سفر کردم، در حوزه مباحث متفاوت تحقیقات و پژوهشی مذاکرات ارزشمندی انجام شد و امیدوارم که زمینه همکاری فراهم شود.

عبارات مهم : تحقیقات – ایران

وی در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز پژوهش های سوئد ارائه داد و دو طرف در زمینه های یکسان تحقیقاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند و زمینه های گسترش فعالیت ها را مورد بررسی قرار دادند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: تحقیقات | ایران | همکاری | فعالیت | رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک | علی اکبر ولایتی | ایران و سوئد | رابطه کشور عزیزمان ایران و سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *