خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روسیه درصدد ساخت زیردریایی نسل پنجم

نیروی دریایی روسیه اعلام کرد این کشور ­قصد دارد تا پیش از سال 2025 میلادی زیردریایی نسل پنجم خود را بسازد.

روسیه درصدد ساخت زیردریایی نسل پنجم

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس؛ دریاسالار ویکتور بورسوک جانشین فرماندهی نیروی دریایی روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد براساس برنامه تسلیحاتی سال 2025 خود، توسعه و ساخت زیردریایی های نسل پنجم را در دستور کار قرار دهد.

بورسوک در پاسخ به سوالی در رابطه با برنامه نیروی دریایی روسیه راجع به ساخت این زیردریایی ها گفت «توسعه زیردریایی های نسل پنجم بدون شک به زودی شروع خواهد شد.»

ایگور پونوماروف معاون شرکت کشتی سازی نظامی روسیه پیشتر به خبرگزاری ایتارتاس گفته بود این کشور طرح بسیار پیشرفته ای را جهت توسعه زیردریایی غیرهسته ای نسل پنجم شروع کرده است و در عین حال مذاکرات مربوط به بخش های فنی این پروژه هنوز ادامه دارد.

روسیه درصدد ساخت زیردریایی نسل پنجم

دریاسالار الکساندر فدوتنکوف از مقامات بلندپایه نیروی دریایی روسیه گفت زیردریایی های تازه در ناوگان های شمالی و دریای بالتیک نیروی دریایی روسیه به کار گرفته خواهند شد. در حال حاضر دو زیردریایی غیرهسته ای کلاس وارشاویانکا و کلاس کیلو جهت نیروی دریایی روسیه ساخته می شوند.

زیردریایی نسل پنجم هسته ای کلاس هاسکی نیز در حال ساخت هست. یک منبع مطلع در شرکت کشتی سازی نظامی روسیه اعلام کرد کار ساخت این زیردریایی احتمالا تا دو سال آینده به آخر خواهد رسید.

چندین فروند زیردریایی چندمنظوره نسل چهارم کلاس یاسن (Yasen) و کلاس بوری (Borei) نیز در حال حاضر در روسیه مراحل ساخت خود را می گذرانند.

نیروی دریایی روسیه اعلام کرد این کشور ­قصد دارد تا پیش از سال 2025 میلادی زیردریایی نسل پنجم خود را بسازد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سال آینده | دریایی | برنامه | روسیه | اخبار بین الملل | روسیه | زیردریایی روسیه | زیردریایی غیرهسته ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *