خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روسای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان بر ضرورت توسعه همه جانبه ر

روسای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و جمهوری قزاقستان بر اراده جدی دو کشور جهت توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌ها تاکید کردند.

روسای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان بر ضرورت توسعه همه جانبه ر

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیداری که روز یکشنبه و در حاشیه اجلاس سران کشورهای اسلامی در آستانه پایتخت قزاقستان انجام شد، با تبریک برگزاری موفق نخستین اجلاس سران کشورهای عضو شرکت همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به رییس جمهور قزاقستان، گفت: آستانه تا به حال به شهر صلح و دوستی شهره بود و از این پس، علم و فناوری نیز به اوصاف این شهر اضافه خواهد شد.

روحانی قزاقستان را کشوری مهم در منطقه و شرکت همکاری اسلامی دانست و اظهار داشت: روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران و آستانه در طول 25 گذشته همواره رو به رشد بوده و ما از توسعه همکاریها استقبال می کنیم. دو کشور در مباحث مورد علاقه طرفین و در پرسشها بین المللی همواره همکاری و همراهی های سازنده ای داشته اند.

نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان نیز با تقدیر از حضور روحانی در این اجلاس، آن را جهت کشورش بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: گزینش دوباره جنابعالی از سوی مردم ایران، نشانگر اعتماد مردم به شما و اطمینان جهت ما در جهت استمرار روابط دوستانه دو کشور است.

روسای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و قزاقستان بر ضرورت توسعه همه جانبه ر

وی با اشاره به اینکه قزاقستان همواره در کنار کشور عزیزمان ایران بوده و خواهد بود، تصریح کرد: جنابعالی در مساله هسته‌ای تلاش‌های زیادی کردید و در این زمینه موفق هم بودید. کشور عزیزمان ایران با وجود تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های زیادی کرده است و قزاقستان که همواره در کنار کشور عزیزمان ایران بوده، امروز بیش از هر وقت دیگری آماده و مشتاق توسعه همکاری ها و روابط با کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | رییس جمهور | قزاقستان | فناوری | ایران | اجلاس | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *