خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روزنامه چاپ کره‌ شمالی، ترامپ «تاجر جنگ» توصیف کرد

یک روزنامه چاپ کره شمالی دونالد ترامپ را «تاجر جنگ» خواند که قصد دارد با ترساندن جلوه دادن پیونگ‌یانگ، حجم زیادی از اسلحه‌های آمریکایی را بفروشد.

روزنامه چاپ کره‌ شمالی، ترامپ «تاجر جنگ» توصیف کرد

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از اکسپرس؛ «مینجو جوسون»، یک روزنامه چاپ کره شمالی، در مقاله ای به انتقاد از واکنش‌ها «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا، پرداخت و او را «تاجر متخاصم جنگ» نامید. نویسنده این مقاله همچین، ترامپ را به زندگی در خون انسان‌ها متهم کرد.

در این مقاله، به روابط میان ترامپ با مدیر جمهور کره جنوبی و نخست وزیر ژاپن نیز اشاره شده است است که در هفته های اخیر نتوانستند به موضعی یکسان راجع به کره شمالی دست یابند. ترامپ حتی از مقامات این دو کشور به علت آنکه موضعی قاطع در قبال پیونگ یانگ اتخاذ نمی کنند، به شدت انتقاد کرده بود. نویسنده این مقاله اعتقاد است همین فقدان تفاهم میان سران دیپلماتیک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن نشان می دهد میان آنها بحرانی در حال شکل گرفتن است و احتمالا ترامپ نه قصد و نه اساسا توانایی آن را دارد که بحران شبه جزیره کره را حل و فصل کند.

روزنامه چاپ کره‌ شمالی، ترامپ «تاجر جنگ» توصیف کرد

مدیر جمهور آمریکا هنوز مشخص نکرده است آیا قصد دارد اقدامی نظامی علیه پیونگ یانگ انجام دهد یا خیر؛ ولی مدعی شد چنین گزینه ای بر روی میز قرار دارد.

دونالد ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشت: مجوز فروش تجهیزات پیشرفته نظامی را از آمریکا به ژاپن و کره جنوبی صادر کردم تا آنها بتوانند با خرید تسلیحات آمریکایی، به مقابله با کره شمالی بپردازند.

در ادامه این مقاله آمده است: مدیر جمهور آمریکا یک تاجر حسابگر است و قصد دارد از این موقعیت طلایی جهت سودجویی های خود بهره ببرد. واضح است ترامپ می‌خواهد از وقت بوجود آمده در شبه جزیره استفاده کند تا حجم فروش تسلیحات آمریکا را زیاد کردن دهد. او می‌خواهد با تهدیدآمیز جلوه دادن کارها کره شمالی، به نفع کشورش گام بردارد. او تلاشی جهت کم کردن تنش نمی ‌کند.

در ادامه این مقاله نوشته شده است است: نشانه مهم از وخیم جلوه دادن اوضاع در شبه جزیره کره، مسلح کردن ژاپن و کره جنوبی به تسلیحات آمریکایی، کنترل آنها و استفاده از این دو کشور جهت رویارویی با رقیب استراتژیک واشنگتن در آسیا هست. این عنوان به زیاد کردن تنش و بحران در منطقه نیز دامن می زند.

یک روزنامه چاپ کره شمالی دونالد ترامپ را «تاجر جنگ» خواند که قصد دارد با ترساندن جلوه دادن پیونگ‌یانگ، حجم زیادی از اسلحه‌های آمریکایی را بفروشد.

«کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، نیز پیش از این آمریکا را به سودجویی از زیاد کردن تنش در شبه جزیره کره متهم کرده بود. اوگفته بود: آمریکا مایل به شدت یافتن تنش ها و امیدوار به استمرار جنگ های فرسایشی است.

انتهای پیام/

مقاله روزنامه چاپ کره شمالی راجع به اهداف سودجویانه ترامپ از ادامه تنش‌ها در شبه‌جزیره کره

واژه های کلیدی: رهبر کره شمالی | دونالد ترامپ | پیونگ یانگ | کره شمالی | کره جنوبی | کره شمالی | نویسنده | روزنامه | استفاده | آمریکایی | آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *