خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 در دافوس ارتش شروع شد

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 به صورت دو طرفه و کنترل شده است صبحگاه امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش شروع شد.

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 در دافوس ارتش شروع شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ صبح امروز، رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 به صورت دو طرفه و کنترل شده است با نشانه ورزیده شدن دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش درخصوص وظایف فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهم‌تراز شروع شد.

امیر حسین ولیوند فرمانده دافوس آجا گفت: در این رزمایش کاربرد اصول تاکتیکی و ستادی با اجرای کار عملی به وسیله دانشجویان در نقش فرمانده و ستاد گروه‌های رزمی یکسان ناهم‌تراز تمرین می‌شود.

وی در ادامه گفت: رزمایش روی نقشه، حقیقی‌ترین طریقه نمایش و آشنایی با رزم را به وجود می‌آورد و جهت تمرین در مورد آموزش‌های قبلی به منظور به وجود آوردن جنبه حقیقی عملیات نظامی وتقویت اعمال برآورد و اتخاذ تصمیم جهت افسران بسیار مناسب است.

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 در دافوس ارتش شروع شد

ولیوند افزود: این رزمایش یک عملیات یکسان و در سطح فرماندهی یکسان با حضور عناصری از نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی و در قالب دو گروه رزمی یکسان ناهمتراز و نیروی یگانه مستقل ویک یگان متجاوز به مدت 5 روز در دافوس آجا برگزار خواهد شد.

فرمانده دافوس آجا با اشاره به اهمیت آشنایی دانشجویان با نحوه فرماندهی و وظایف ستادی در طراحی و هدایت جنگ‌ها، گفت: ما در برنامه های آموزشی دافوس انواع مختلفی از رزمایش ها از جمله رزمایش کلاسیک، آبخاکی و ناهمتراز را طرح ریزی و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پدافند هوایی | عملیات نظامی | دانشجویان | آشنایی | ارتش جمهوری اسلامی ایران | قرارگاه پدافند هوایی | رزمایش |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *