خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تنها راه خروج سوریه از بحران هفت ساله است , راه‌حل سیاسی

ایرانی گفت: علت دوام آتش‌بس در سوریه تا امروز اين است كه همه طرف‌ها به راه حل سياسی إيمان آورده‌اند.

تنها راه خروج سوریه از بحران هفت ساله است , راه‌حل سیاسی

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمد ايرانی مديركل خاورميانه و شمال آفريقای وزارت خارجه در نشست تخصصی بررسی نشست‌های شش‌گانه آستانه که در ساختمان دفتر جمعيت دفاع از مردم فلسطين برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی بحران سوریه، گفت: با تغيير موقعيت جنگی در سوريه و اصلاح اوضاع به نفع ارتش سوريه در ميدان‌های نبرد فرصتی پيش آمده كه می‌تواند به شكل‌گيری سوريه جديد منجر شود.

وی ادامه داد: نشانه از برگزاری این نشست‌ها تاكيد بر اصلاح اوضاع مناطق جنگی و ايجاد آتش‌بس هست. تاكيد اين نشست‌ها بيشتر بر اوضاع ميدانی در بحران سوريه است.

مديركل خاورميانه و شمال آفريقای وزارت خارجه با اشاره به اهداف نشست‌های آستانه افزود: شناسايی مناطق جنگی، ايجاد آتش‌بس، جداسازی معارضين از گروهای تكفيری و تروریستی و يافتن راه حل جهت كمك به مردم محاصره شده است در سوريه از جمله موضوعاتی است که در مورد آنها بحث شد.

تنها راه خروج سوریه از بحران هفت ساله است , راه‌حل سیاسی

ایرانی ادامه داد: نشست آستانه زمينه را جهت پيگيری روندهای سياسی و نشست‌هايی در قالب گفت‌و گوی مخالفان و موافقان فراهم می‌كند. ايران، روسيه و تركيه از محورهای مهم این مذاکرات هستند و نماينده سازمان ملل، آمريكا و اردن به صورت ناظر در جلسات حضور دارند.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو، وين و لوزان گفت: نتیجه مذاکرات قبلی، برگزاری نشست آستانه است كه عمده تاكيد آن بر عملیات‌های ميدانی بحران سوريه هست. علت دوام آتش بس تا کنون اين است كه همه طرفها در بحران سوريه به راه حل سياسی ايمان آورده اند.

عبارات مهم : وزارت خارجه – بحران سوریه

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وزارت خارجه | بحران سوریه | مذاکرات | برگزاری | سیاسی | سوریه | بحران سوریه | نشست آستانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *