خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راهکار تازه پنتاگون جهت مقابله با آزمایش‌های موشکی کره شمالی

ایندیپندنت نوشت وزارت دفاع آمریکا تصمیم گرفته است موشک‌های کره شمالی را نشانه قرار دهد؛ حتی اگر این موشک‌ها تهدیدآمیز نباشند.

راهکار تازه پنتاگون جهت مقابله با آزمایش‌های موشکی کره شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ ایندیپندنت منشتر شدن مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تصمیم گرفته است موشک‌های کره شمالی را نشانه قرار دهد؛ حتی اگر این موشک‌ها تهدیدآمیز نباشند.

در ادامه گزارش آمده است در حالی که کره شمالی به آزمایش موشک‌های بالستیک قاره‌پیما ادامه می‌دهد و آمریکا با «خشم و آتش» به این آزمایش‌ها تصویر العمل نشان می‌دهد، پنتاگون راجع به چگونگی پاسخگویی به این تهدیدها بازبینی می‌کند. شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی اعلام کرد آمریکا در حال ارزیابی قدرت موشکی کره شمالی است و اینکه آیا برنامه موشکی این کشور تا حدی پیشرفت کرده است که پنتاگون نشانه قرار دادن موشک‌های شلیک‌شده از سوی پیونگ‌یانگ را حتی اگر تهدیدی جهت آمریکا و هم‌پیمانانش نباشند، توصیه کند.

جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) اظهار کرد آمریکا چندین گزینه‌ نظامی علیه کره شمالی در اختیار دارد. متیس از ارائه شرح زیاد در این باره و اظهارنظر درخصوص اینکه آیا واشنگتن علیه پونگ یانگ به استفاده از «تسلیحات مرگبار» متوسل خواهد شد، خودداری کرد. متیس در ادامه، «اقدامات تحریک‌آمیز» کره شمالی را تعمدی خواند و مدعی شد اینگونه کارها در نهایت باعث آسیب‌پذیری پیونگ‌یانگ خواهد شد.

راهکار تازه پنتاگون جهت مقابله با آزمایش‌های موشکی کره شمالی

اظهارات جنگ طلبانه آمریکا علیه کره شمالی در حالی بیان می‌شود که آنتونیو گوترش، دبیرکل شرکت ملل متحد، امروز (سه‌شنبه)، در نخستین صحبت خود در مجمع عمومی شرکت ملل، با رد تهدیدهای نظامی کره شمالی خواستار یافتن راه حلی سیاسی در این خصوص شد. گوترش همچنین از بعضی سران دنیا به علت بهره‌برداری سیاسی از مهاجران به شدت انتقاد کرد. بیانات گوترش راجع به دو بحران مهاجرت و کره شمالی به نوعی انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا، بود.

دبیرکل شرکت ملل متحد در صحبت خود در هفتاد و دومین مجمع عمومی شرکت ملل، خطاب به 193 کشور عضو این مجمع اظهار کرد بحران کره شمالی باید از طریق سیاسی حل و فصل شود. وی افزود نباید همچون خواب زدگان به سمت جنگ با پیونگ یانگ پیش رفت.

انتهای پیام/

ایندیپندنت نوشت وزارت دفاع آمریکا تصمیم گرفته است موشک‌های کره شمالی را نشانه قرار دهد؛ حتی اگر این موشک‌ها تهدیدآمیز نباشند.

راهبرد تازه آمریکا در برابر کره شمالی

واژه های کلیدی: وزیر دفاع آمریکا | آنتونیو گوترش | پیونگ یانگ | کره شمالی | آمریکا | پنتاگون | اظهارات | سیاسی | انتقاد | آزمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *