خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا روی آتش بحران پیش آمده، بنزین می پاشد / رئیس قطرایرویز

رئیس خطوط هوایی قطر راجع به موضع کشور عزیزمان ایران در خصوص بحران قطر گفت کشورش کوچک است ولی دوستان بزرگی دارد.

آمریکا روی آتش بحران پیش آمده، بنزین می پاشد / رئیس قطرایرویز

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، مدیر خطوط هوایی قطر تحریم قطر ایرویز را اقدامی غیرقانونی توصیف و آمریکا را به شعله ورتر کردن آتش بحران بوجود آمده متهم کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان،­ اکبر الباکر مدیر شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در گفتگوی اختصاصی با این شبکه در دوحه گفت: « اوضاع پیش آمده مصداق نمایش مضحک واکنش‌ها متمدنانه هست.
شرکتهای هواپیمایی، بازوی سیاسی دولتها نیستند بلکه شرکتهای تجاری هستند که بلیط می فروشند. ولی حالا ما را به نوعی تحریم کرده اند که گویی سازمانی جنایتکارانه هستیم و به ما اجازه نمی دهند به مسافرانمان خدمات بدهیم.

عبارات مهم : شرکت هواپیمایی – دولت ترامپ
اکبر الباکر راجع به مواضع آمریکا درخصوص بحران پیش آمده گفت:« پانزده هزار آمریکایی در قطر هستند. ده هزار نیروی نظامی آمریکایی در قطر هستند. مرکز مهم فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا در منطقه در قطر هست.

مردم امریکا باید راجع به این مسئله (مواضع دولت ترامپ درخصوص قطر) قضاوت کنند . من نمی خواهم راجع به ترامپ اظهارنظر کنم. من به شدت مایوس شده است ام لیکن هرگز انتظار نداشتم کشوری که در مقابله با تروریسم به شدت به کشور من وابسته هست، اینگونه انفعالی نظاره گر ماجرا باشد.
آمریکا باید تلاش کند که این محاصره قطر را بشکند و نه اینکه عقب بنشیند و نظاره گر باشد و روی آتش بوجود آمده بنزین بریزد.»
اکبر الباکر در پاسخ به سوالی راجع به مواضع کشور عزیزمان ایران راجع به بحران قطر و همسایگانش گفت:«در وقت نیاز است که می توان دوستان واقعی را شناخت. ما دوستان زیادی داریم.
درست است که قطر کشور کوچکی است ولی دوستان بزرگ بسیاری دارد که به قطر کمک خواهند کرد تا بتواند این محاصره اعمال شده است را دوربزند و حیات عادی داشته باشد. آنها (کشورهای همسایه) با درافتادن با قطر همانند کسانی هستند که از درخت بسیار بلندی اوج آمده اند و حالا نمی دانند چگونه پایین بروند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: شرکت هواپیمایی | دولت ترامپ | خطوط هوایی | آمریکایی | آمریکا | بنزین | بین الملل | قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *