خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رئیس دفتر پیشین نتانیاهو علیه او شهادت می‌دهد

رئیس دفتر پیشین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در پرونده رشوه‌گیری و فساد مالی «بنیامین نتانیاهو»، علیه او شهادت دهد.

رئیس دفتر پیشین نتانیاهو علیه او شهادت می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز؛ «آری هارو»، رئیس دفتر پیشین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، موافقت کرد در دادگاهی که جهت پیگیری به پرونده رشوه‌گیری و فساد مالی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برگزار می‌شود، علیه او شهادت دهد.

دو تحقیق تازه درباره فساد مالی نتانیاهو به جریان افتاده که احتمال اعلام جرم علیه وی و برکناری نخست وزیر را تقویت کرده هست. در سندی که به تازگی منتشر شده، اخباری از تحقیق مقامات قضائی رژیم صهیونیستی از مشاور سابق نتانیاهو به چشم می‌خورد که «آری هارو» را جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به دادگاه پیگیری به تخلفات نتانیاهو احضار می‌کند.

رئیس دفتر پیشین نتانیاهو علیه او شهادت می‌دهد

هارو سابق بر این مسئول امور مالی نتانیاهو بود و تمام مراحل کار وی به شکل محرمانه انجام می‌شد. مشاوری که تحقیقات تازه بر پایه اظهار نظرات وی در جریان هست، گفته است اگر «هارو» زبان باز کند و حقایق مالی نتانیاهو را در اختیار دادگاه بگذارد، یک زلزله سیاسی در تل‌آویو رخ می‌دهد.

دو پرونده تحقیقاتی که علیه نتانیاهو در دادگستری رژیم صهیونیستی گشوده شده است هست، دارای مباحث یکسانی هستند و در هر دو مورد به دریافت رشوه و سوءاستفاده مالی نخست وزیر پیگیری می‌شود. در یکی از پرونده‌ها به دریافت هدایای گرانقیمت نیانتاهو از «آرنون ملیچان»، تولیدکننده هالیوودی، و همچنین «جیمز پکر»، میلیاردر استرالیایی، اشاره شده است و در پرونده دیگر نیز نتانیاهو متهم است با «آرنون موزس» ناشر بانفوذ «یدیعوت آحارنوت»، ملاقات‌های مشکوک و محرمانه داشته هست. میان این دو قراری بر این اساس گذاشته شد که یدیعوت آحارونوت، تصویر مثبتی از کارها دولت نتانیاهو ارائه دهد و در برابر نخست وزیر بر روزنامه رقیب، فشارهای مضاعفی اعمال کند.

به موجب قانون رژیم صهیونیستی، صدور کیفرخواست علیه نتانیاهو، او را ملزم به کناره‌گیری نمی‌کند؛ ولی بدون شک فشارهای سیاسی علیه نتانیاهو که 11 سال است رهبری حزب لیکود را برعهده دارد، زیاد کردن خواهد یافت.

اتهامات علیه نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که وی خود را جهت چهارمین دور از نخست وزیری آماده می‌کند.

رئیس دفتر پیشین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در پرونده رشوه‌گیری و فساد مالی «بنیامین نتانیاهو»، علیه او شهادت دهد.

انتهای پیام/

شهادت مدیر دفتر پیشین نتانیاهو در دادگاه علیه او

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | نتانیاهو | دریافت | دادگاه | محرمانه | تحقیقات | سیاسی | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *