خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دعوا‌های سیاسی را باید کنار گذاشت ، رئیس جمهور نماینده قشر و جریان خاصی نیست

رییس منزل احزاب گفت: مدیر جمهور نماینده جریان و قشر خاصی نیست و نماینده همه جریان‌ها و همه ملت است.

دعوا‌های سیاسی را باید کنار گذاشت ، رئیس جمهور نماینده قشر و جریان خاصی نیست

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ قدرتعلی حشمتیان رئیس منزل احزاب امروز 15 تیر ماه در همایش فصلی منزل احزاب در طول سالی که گذشت سه جریان مهم سیاسی کشور در کنار هم برنامه هایشان را پیش بردند، گفت: انتخابات با صمیمیت انجام دادیم و روح امام راحل، دل مقام معظم رهبری و مردم شاد شد و بیش از ٤٢ میلیون نَفَر در انتخابات شرکت کردند و از همه ملت کشور عزیزمان ایران تقدیر میکنم.

رئیس منزل احزاب با بیان اینکه ٢٤ میلیون نَفَر به رییس جمهور منتخب رای دادند؛ افزود: فردی که گزینش می شود نماینده جریان و قشر خاصی نیست و نماینده همه جریان‌های کشور و همه ملت است و بنابراین بر ما مورد نیاز و واجب است بنا بر توصیه امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری رییس جمهور را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما حمایت از دولت است نه اینکه در روز راهپیمایی عده قلیلی به رییس جمهور منتخب مردم توهین کنند. نه روح امام این اقدام را میپذیرد و نه مقام معظم رهبری و نه دولت مردان و نه ملت.

دعوا‌های سیاسی را باید کنار گذاشت ، رئیس جمهور نماینده قشر و جریان خاصی نیست

وی ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: همان گونه که نمایندگان مردم در احزاب کنار هم هستند همه باید جهت پیشبرد اهداف انقلاب در کنار رییس جمهور باشیم و از دولت حمایت کنیم.

رییس منزل احزاب با بیان اینکه ما دنبال سهم خواهی نیستیم و به خاطر عقیده مان از رییس جمهور حمایت میکنیم افزود: در این برهه زمانی که آمریکا تحریم‌ها را روز به روز زیاد کردن میدهد وحدت و اتحاد وظیفه ماست و باید دعوا‌های سیاسی کنار گذاشت و دولت را کمک کرد.

وی گفت: به کسی زخم زبان نزنیم، توهین نکنیم، دروغ نگوییم، دلی نشکنیم. حق را ناحق نکنیم، انسان باشیم همانگونه که ملت کشور عزیزمان ایران انسانیت را به دنیا ثابت کرده است.

حشمتیان با اشاره به جلسات منزل احزاب طی یک سال گذشته اظهار داشت: حدود ٤٠٦ فقره مکاتبه در یک سال گذشته با ارگان‌ها و نهاد‌های متفاوت داشتیم، ١٠٩ فقره مصاحبه مطبوعاتی با صدا وسیما و رسانه‌ها داشتیم.

رییس منزل احزاب گفت: مدیر جمهور نماینده جریان و قشر خاصی نیست و نماینده همه جریان‌ها و همه ملت است.

وی همچنین گفت: ٢٩ مورد بیانیه و اطلاعیه در منزل احزاب صادر کردیم که بعضی از آن‌ها مورد انتقاد و بعضی هم مورد استقبال قرار گرفت، به هرحال ما وظیفه خودمان در جهت مسئولیتی که به عهده داشتیم را انجام داده ایم.

انتهای پیام/

با زیاد کردن تحریم ها از سوی آمریکا حفظ وحدت وظیفه ماست

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | رییس جمهور | منتخب مردم | تحریم ها | آمریکا | سیاسی | ایران | خانه احزاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *