خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیدار فرستاده خاص چین در امور سوریه با مدیرکل خاورمیانه

شیه شیائویان، فرستاده خاص چین در امور سوریه امروز با محمد ایرانی مدیر کل خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار فرستاده خاص چین در امور سوریه با مدیرکل خاورمیانه

به روایت بخش سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، شیه شیائویان، فرستاده خاص چین در امور سوریه امروز با محمد ایرانی مدیر کل خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده چین ضمن حمایت چین از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه بر مواضع قاطع کشورش در مبارزه علیه افراط گرایی در دنیا تاکید کرده و هرگونه مداخله خارجی در امور دیگر کشورها را محکوم کرد.

وی با اشاره به سابقه روابط خوب و طولانی چین با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و سوریه، آمادگی کشورش را جهت همکاری موثر در مبارزه با تروریسم اعلام کرد و افزود: از نظر چین تنها راه حل بحران در سوریه، راه حل سیاسی و گفتگو های سوری – سوری است و چین از این امر حمایت می کند. طرف چینی همچنین از ابتکارات سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آستانه و کمک به کم کردن خشونتها استقبال کرد و گفت چین آماده ارائه کمکهای مورد نیاز جهت تقویت آتش بس در سوریه است.

دیدار فرستاده خاص چین در امور سوریه با مدیرکل خاورمیانه

ایرانی نیز در این دیدار با تاکید بر اشتراک مواضع کشور عزیزمان ایران و چین در قبال تحولات جاری در سوریه، بر ضرورت استمرار مشورتهای دو کشور جهت کمک به خاتمه بحران جاری و همچنین کمک به مردم این کشور در روند بازسازی سوریه تاکید کرد. وی همچنین از آمادگی دولت چین جهت کمک به روند گفتگوهای آستانه استقبال کرده و بر ضرورت تلاش همه کشورهای دنیا جهت آخر دادن به مصائب مردم سوریه تاکید کرد.

این دومین سفر نماینده خاص چین در امور سوریه به کشور عزیزمان ایران و در پاسخ به سفر آقای ایرانی در اسفند ۹۵ به پکن می باشد.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | خاورمیانه | ایرانی | استقبال | سیاسی | سوریه | ایران | آمادگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *