خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند.

دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند

حجت الاسلام سید حسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی گفت: در دنیای امروز هر کس که بخواهد به کشورش ابراز علاقمندی کند باید به فکر ایجاد شغل جهت جوانان باشد و جهت آن ها سرانجام اندیشی کند.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که در کشور فراوانی نیروی جوان داریم اظهارداشت: باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیریم و مسئولین باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیرند.

دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند

وی با بیان اینکه گاهی اوقات جهت به کارگیری توانمندی‌های کشور نیاز به مشورت دیگران است گفت: یکی از مسائلی که بعد از جنگ به شدت مورد توجه قرار داده شد جذب سرمایه و جذب علم و تکنولوژی از خارج کشور بود.

حجت الاسلام موسوی تبریزی تصریح کرد: بر همین اساس قرار شد صنعت داخلی را پیشرفته‌تر کنیم و آن چه را که در داخل نداریم از خارج وارد کنیم و این بدون استفاده از امکانات خارجی هم امکان‌پذیر نبود و لذا ما باید ارتباط کشورهایی که قصد دارند بدون استثناء با ما همکاری کنند را دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به ظرفیت و توانمندی های نیروهای داخلی کشور توجه کند اظهار داشت: با این کار مشخص خواهد شد که پیشرفت کشور با تکیه به نیروهای داخلی هم امکان پذیر است و اگر هم نیاز به همکاری با کشورهای خارجی شد باید بدون زورگویی و استثنائات انجام شود.

انتهای خبر /

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند.

توجه به ظرفیت های داخلی جهت پیشرفت کشور

واژه های کلیدی: ارتباط | امکانات | سیاسی | خارجی | همکاری | تبریزی | توانمندیهای داخلی | تکیه به داخل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *