خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دلایل مخالفت دولت با تبدیل شرکت میراث فرهنگی به وزارتخانه

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دلایل مخالفت دولت با تبدیل شرکت میراث فرهنگی به وزارتخانه را تشریح کرد.

دلایل مخالفت دولت با تبدیل شرکت میراث فرهنگی به وزارتخانه

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به طرح تبدیل شرکت برنامه بودجه به وزارتخانه، اظهار کرد: تبدیل شرکت برنامه بودجه به وزارتخانه قطعا خلاف قانون اساسی هست، قانون اساسی عنوان برنامه و بودجه و اداری استخدامی را از وظایف و اختیارات شخص رئیس‌جمهور قرار داده که می‌تواند آن را به فرد دیگری که معاون رئیس‌جمهور هست، واگذار کند.

وی با اشاره به طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه، گفت: دولت اعتقاد است اگر این شرکت در معیت ریاست جمهوری باشد بهتر اداره می شود و اوضاع فعلی را به صلاح کشور می‌داند.

دولت با تبدیل شرکت میراث فراهنگی به وزارتخانه مخالف است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت با تبدیل شرکت میراث فرهنگی به وزارتخانه براساس کارهای کارشناسی و بررسی‌هایی که انجام داده هست، موافق نیست.

دلایل مخالفت دولت با تبدیل شرکت میراث فرهنگی به وزارتخانه

گفتنی است که مجلس شورای اسلامی در فروردین ماه امسال با طرحی که امضای ۱۱۴ نماینده را پای خود داشت با یک فوریت طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه ارتقای شرکت میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن در مجلس شرکت میراث فرهنگی و گردشگری با کلیه اختیارات و وظایف به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: میراث فرهنگی | قانون اساسی | میراث فرهنگی | ریاست جمهوری | صنایع دستی | گردشگری | برنامه | تبدیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *