خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

این کارها نمایشی جهت ایجاد آرامش در خاندان آل سعود است ، اصلاحات ظاهری عربستان در چند دهه اخیر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پادشاهی عربستان جهت از بین بردن در هم ریختگی در خاندان آل سعود، دست به یکسری کارها نمایشی زده است.

این کارها نمایشی جهت ایجاد آرامش در خاندان آل سعود است ، اصلاحات ظاهری عربستان در چند دهه اخیر

ابوالفضل حسن‌بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به اعمال اصلاحات در عربستان نسبت به زنان اظهار کرد: در قرن اخیر همواره قدرت‌های بزرگی چون آمریکا از طریق یکسری شعارهای خودساخته به خاص در زمینه آزادی، حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان تلاش می‌کنند بر کشورهای منطقه سیطره یابند و آمریکا هم به دنبال اعمال این مسئله در عربستان است.

وی با بیان اینکه اغلب کشورهای منطقه دموکراسی دارند و مسئولان از طریق رأی مردم به قدرت می‌رسند، گفت: این در حالی است که حکومت عربستان پادشاهی و انتسابی است و حکام این کشور تحت تاثیر و فشار افکار عمومی داخلی و بین‌المللی مبادرت به انجام یک سلسله کارها ظاهری کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه طی چند دهه اخیر در این کشور شاهد عوض کردن ظاهری قوانین و مقررات بوده‌ایم، تصریح کرد: این کارها همواره صوری بوده و هیچ تاثیری در عملکرد حکومت اقتدارگرا و پادشاهی عربستان و ایجاد آزادی جهت مردم نگذاشته است.

این کارها نمایشی جهت ایجاد آرامش در خاندان آل سعود است ، اصلاحات ظاهری عربستان در چند دهه اخیر

حسن‌بیکی با اشاره به تحصیل تعدادی از خاندان سعودی در کشورهای غربی خاطر نشان کرد: این مسئله منجر به ایجاد اختلاف شدید فرهنگی بین خاندان آل سعود شده است و پادشاهی عربستان جهت از بین بردن این در هم ریختگی، یکسری کارها نمایشی انجام داده تا بلکه از این طریق آرامشی در بین خاندان آل سعود و قدرت مرکزی به وجود آورد.

انتهای پیام/

حکام سعودی تحت فشار داخلی و بین‌المللی مبادرت به اصلاحات ظاهری کردند

واژه های کلیدی: عربستان | خارجی | امنیت | اخبار سیاسی | مجلس شورای اسلامی | کمیسیون امنیت ملی | اصلاحات عربستان | آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *