خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

داماد ترامپ به عنوان رأی‌دهنده زن در انتخابات ثبت‌نام کرده بود

یک نشریه آمریکایی در مطلبی فاش کرد جرد کوشنر به عنوان رأی‌دهنده زن در انتخابات ثبت‌نام کرده بود.

داماد ترامپ به عنوان رأی‌دهنده زن در انتخابات ثبت‌نام کرده بود

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ نشریه آمریکایی هیل منشتر شدن گزارشی در پایگاه اینترنتی خود فاش کرد جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا، جهت رأی دادن در انتخابات این کشور در شهر نیویورک، به عنوان یک «زن» ثبت‌نام کرده بود. اسناد ثبت‌نام رأی‌دهندگان آمریکایی نشان می‌دهد کوشنر در انتخابات سال 2009 میلادی در فرم ثبت‌نام به طور اشتباهی جنسیت زن را جهت خود علامت زده است.

یک گروه تحقیقاتی وابسته به حزب دموکرات جهت نخستین‌بار به این اشتباه فاحش داماد ترامپ پی برد. سخنگوی این گروه در گفتگو با «وایرد»، در این باره اظهار کرد: کوشنر حتی نمی‌تواند کار بسیار ابتدایی پر کردن یک فرم را درست انجام دهد. بنابراین جای سؤال است که او چگونه می‌تواند صلح را در منطقه خاورمیانه برقرار کند (اشاره دارد به گفتگوهای صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی). او همچنین افزود آیا اگر کسی غیر از داماد مدیر جمهور مکرراً مرتکب چنین اشتباهات فاحشی می‌شد، می‌توانست همچنان شغل خود را در بال غربی کاخ سفید (محل قرار گرفتن دفاتر ریاست‌جمهوری) حفظ کند؟

در ادامه گزارش هیل آمده است کوشنر پیش از سال 2009 نیز در فرم ثبت‌نام انتخابات نیوجرسی، در قسمت جنسیت، گزینه «نامشخص» را علامت زده بود.

داماد ترامپ به عنوان رأی‌دهنده زن در انتخابات ثبت‌نام کرده بود

اشتباهات مکرر کوشنر در مقام مشاور مدیر جمهور آمریکا و همچنین گزارش‌ها راجع به تماس‌های او با مقامات روس در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، باعث زیاد کردن مخالفت‌ها با حضور او به عنوان کارمند رسمی کاخ سفید شده است هست. افزون بر این، هفته گذشته همچنین، مشخص شد او جهت مکاتبات دولتی از رایانامه شخصی خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/

کوشنر در فرم ثبت‌نام انتخابات، جنسیت زن را جهت خود علامت زده است

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | اشتباهات فاحش | دونالد ترامپ | جرد کوشنر | انتخابات | آمریکایی | آمریکا | داماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *