خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قرار نیست بار دیگر راجع به برجام مذاکره شود ، خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان در حال پیگیری است

سخنگوی شرکت انرژی اتمی از پیگیری عنوان خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان خبر داد.

قرار نیست بار دیگر راجع به برجام مذاکره شود ، خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، بهروز کمالوندی سخنگوی شرکت انرژی اتمی در جمع خبرنگاران راجع به آخرین اوضاع خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان که با کارشکنی انگلیسی‌ها مواجه شده است بود، اظهار داشت: این عنوان در حال پیگیری است و در حاشیه کمیسیون یکسان هم بحث‌هایی در این مورد صورت گرفت.

وی افزود: طرف انگلیسی توضیحاتی می‌خواست که ارائه شد و عنوان در حال پیگیری است.

کمالوندی در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنکاران جوان، مبنی بر اینکه آمریکا کمیته‌ای جهت توجیه نقض عهد از سوی کشور عزیزمان ایران تشکیل داده، با توجه به اینکه تعهدات کشور عزیزمان ایران فنی هستند و از طریق آژانس هم پیگیری می‌شود، تشکیل چنین کمیته‌ای چه توجیهی داد، گفت: ما هم در اخبار این عنوان را شنیده ایم به علت اینکه پایبندی کشور عزیزمان ایران دو بار به وسیله وزارت خارجه آمریکا گزارش شده است و ترامپ نسبت به این عنوان ابراز نارضایتی کرده، ظاهرا تیمی را از کاخ سفید مامور تهیه گزارش دیگری کرده است.

قرار نیست بار دیگر راجع به برجام مذاکره شود ، خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان در حال پیگیری است

وی تصریح کرد: ترامپ به دنبال این است که بگوید کشور عزیزمان ایران نقض برجام کرده، ولی چون کار‌های ما عمدتا فنی است و تاکنون هم ٧ گزارش به آژانس داده ایم و پایبندی جمهوری اسلامی مورد تایید قرار گرفته، فکر می‌کنم آنان به دنبال این هستند که بگویند کشور عزیزمان ایران در حوزه فنی نقض داشته که تهیه چنین گزارشی سخت است.

کمالوندی در ادامه بیانات خود با اشاره به سفر اخیرا خود به مسکو گفت: این سفر در ارتباط با مباحث متفاوت صورت گرفت و در این سفر با لیخاچوف مدیر شرکت روس اتم و اسپاسکی معاون این شرکت دیدار و گفت وگو کردم و همه مباحث بررسی شد از جمله راجع به دو واحد تازه در بوشهر (ساخت فازهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر) صحبت شد.

وی با بیان اینکه دو واحد تازه ما پیشرفت خوبی دارد و 9 ماه از برنامه جلوتر است عنوان کرد. به زودی نخستین تصویرهای از عملیات ساختمانی که انجام می‌شود نشان داده می‌شود و برنامه‌ای هم تدارک دیده شده است تا خبرنگاران از فعالیت‌های متفاوت هسته‌ای دیدار داشته باشند.

کمالوندی با اشاره به کارها متقابل کشور عزیزمان ایران در برابر نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها گفت: ما از گذشته طیف وسیعی از مباحث را بررسی کرده ایم و همچون جعبه ابزار در اختیار هیات نظارت قرار داده ایم و نقض برجام در این هیات تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی شرکت انرژی اتمی از پیگیری عنوان خرید 950 تن کیک زرد از قزاقستان خبر داد.

سخنگوی شرکت انرژی اتمی در پاسخ به این سوْال که آیا قرار است دور جدیدی از مذاکرات هسته ای برگزار شود، خاطر نشان: چنین چیزی صحت ندارد و قرار نیست برجام دوباره مذاکره شود.

انتهای پیام/

دور تازه مذاکرات هسته ای صحت ندارد

واژه های کلیدی: آمریکایی | آمریکا | بوشهر | ایران | انرژی | اخبار | آژانس | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *