خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مرز یکی از بزرگترین فرصت‌های توسعه است ، احیاء دریاچه ارومیه در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت

معاون اول رییس جمهور گفت: احیای دریاچه ارومیه یكی از اولویت های كاری دولت دوازدهم است که آن را دنبال می‌کند.

مرز یکی از بزرگترین فرصت‌های توسعه است ، احیاء دریاچه ارومیه در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه از توجه خاص دولت به استان آذربایجان غربی خبر داد و از مشاركت بالای مردم این استان در انتخابات و رأی آگاهانه، معنادار و اوج به روحانی قدردانی كرد.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینكه یكی از نخستین مصوبات هیات وزیران در دولت یازدهم در خصوص احیاء دریاچه ارومیه بود، اظهار داشت: باور دولت این است كه با خشك شدن دریاچه ارومیه نه تنها استانهای غربی و شمال غربی كشور بلكه سایر استانها نیز دچار آسیب خواهند شد به همین علت ستادی ملی جهت احیاء این دریاچه تشكیل و تلاش شد با كمترین فشار بر مردم، مشكلات دریاچه مرتفع شود كه خوشبختانه توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شد اگرچه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و دولت دوازدهم نیز به عنوان یكی از اولویت های كاری آن را دنبال خواهد كرد.

مرز یکی از بزرگترین فرصت‌های توسعه است ، احیاء دریاچه ارومیه در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت

جهانگیری با بیان اینكه استان آذربایجان غربی از لحاظ كشاورزی یكی از استانهای مهم كشور هست، تصریح كرد: باید جهت حل پرسشها كشاورزی استان راهكار پیدا كنیم تا موانع و دغدغه های مردم استان در این زمینه مرتفع شود.

وی با تاكید بر اینكه مرز یكی از امتیازات و مزیت های مهم جهت توسعه استان آذربایجان غربی كه با 4 كشور دارای مرز مشترك است محسوب می شود، خاطرنشان كرد: اینكه بعضی افراد مرز را یك ترساندن قلمداد می كنند درست نیست. نباید بخاطر بعضی پرسشها امنیتی كوچك، مرز را كه یكی از بزرگترین وقت های توسعه هست، نادیده بگیریم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: استانهای مرزی از وقت خاص ای جهت توسعه برخوردارند و تصویب طرح ساماندهی مرزها و كولبران كه اخیرا به وسیله دولت به تصویب رسید در جهت پیگیری و توجه به اوضاع مرزهای كشور بود.

وی افزود: اگر در استانهای مرزی كشور بازارچه های مرزی فعال شوند، گام مهمی در جهت توسعه اقتصادی و اصلاح اوضاع معیشتی مردم این استانها خواهد بود. گاهی اهمیت تجارت از صنعت و كشاورزی زیاد است چراكه با سرمایه گذاری اندك در تجارت مرزی می توان درآمدزایی بالایی ایجاد كرد.

معاون اول رییس جمهور گفت: احیای دریاچه ارومیه یكی از اولویت های كاری دولت دوازدهم است که آن را دنبال می‌کند.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت ها و مزیت های فراوان استان آذربایجان غربی نظیر كشاورزی، معادن متعدد و برخورداری از مرز، گفت: انتظار این است كه استان آذربایجان غربی با شكوفا كردن ظرفیت ها بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا كند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر اینكه پذیرفته نیست افراد شایسته بدلیل مسائلی همچون مذهب و قومیت نتوانند از وقت خدمت در كشور برخوردار باشند، یكی از جهت گیریهای دولت دوازدهم را توجه به امر شایسته سالاری عنوان كرد و گفت: دولت مصمم است فضایی در كشور ایجاد كند كه افراد توانمند و شایسته بدلیل مذهب و قومیت از وقت مدیریت محروم نشوند چراكه همه ما ایرانی هستیم و از حقوق شهروندی یكسان برخورداریم.

معاون اول رییس جمهور از استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی خواست عزم خود را جزم كنند تا زمینه را جهت حضور افراد شایسته و توانمند بدون توجه به مذهب و قومیت در این استان فراهم كنند.

جهانگیری با اشاره به مشكلات و دغدغه هایی كه استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان استان در جلسه مطرح كردند، از معاونین خود خواست جلساتی را جهت پیگیری این مشكلات با دستگاههای اجرایی برگزار و راهكارهایی جهت حل پرسشها استان تدوین كنند.

در این جلسه استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز هر كدام در سخنانی به طرح نظرات و پیشنهادات خود جهت توسعه استان پرداختند و مهمترین مشكلات و چالش های استان را مطرح كردند.

انتهای پیام/

مرز یکی از بزرگترین فرصت‌های توسعه است ، احیاء دریاچه ارومیه در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت

دیدار جهانگیری با مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی

واژه های کلیدی: رییس جمهور | آذربایجان | جهانگیری | دریاچه | ارومیه | اخبار سیاسی | اسحاق جهانگیری | احیای دریاچه ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *