خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمایت قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکا از اخراج استیو بنن

عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از دونالد ترامپ به باعث اخراج استراتژیست ارشد کاخ سفید تمجید کرد.

حمایت قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکا از اخراج استیو بنن

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از هیل، پیتر کینگ، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، از دونالد ترامپ، مدیر جمهور این کشور، به سبب برکناری استیو بنن، مشاور خاص و استرتژیست ارشد کاخ سفید، تمجید کرد. کینگ اظهار داشت این استراتژیست راستگرا در تلاش جهت تضعیف ترامپ بود و باید می‌رفت.

کینگ یکشنبه در گفتگو با یک برنامه رادیویی، اظهار داشت: کارها در کاخ سفید به درستی پیش نمی‌رفت و اطلاعات از این محل به بیرون درز می‌کرد. این قانونگذار جمهوری‌خواه در ادامه افزود: مدیر جمهور، جان کلی را به سمت مدیر کارکنان کاخ سفید منصوب کرد، ژنرال کلی پیش‌تر وزیر امنیت داخلی بود … او جهت انجام وظیفه‌اش باید به درگیری‌های داخلی در کاخ سفید آخر دهد. متاسفانه، بنن بخشی از این پرسشها بود.

استیو بنن هفته گذشته و پیش از برکناری در گفتگو با امریکن پراسپکت، به رقبای خود در کاخ سفید توهین کرده بود. او همچنین، با ترامپ بر سر چگونگی برخورد با کره شمالی اختلاف داشت. استراتژیست اخراجی کاخ سفید در گفتگو با امریکن پراسپکت، اقدام نظامی جهت حل تنش‌های هسته‌ای کره شمالی را رد کرده بود. این بیانات در تضاد آشکار با رویکرد دولت ترامپ در قبال پیونگ‌یانگ بود.

حمایت قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکا از اخراج استیو بنن

کینگ در ادامه گفت: استیو بنن آشکارا مخالفت خود را با سیاست دولت ترامپ در قبال کره شمالی اعلام می‌کرد. در واقع بیانات بنن مخالفت با سیاست ترامپ، جیمز متیس، وزیر دفاع، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه و هربرت ریموند مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکاست. بنن با بیانات خود راجع به اینکه دولت جهت مقابله با کره شمالی گزینه نظامی ندارد، تلاش جهت تضعیف مدیر جمهور بود.

انتهای پیام/

پیتر کینگ از اخراج استیو بنن حمایت کرد

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | کره شمالی | دولت ترامپ | آمریکا | سیاست | امنیت | اخبار بین الملل | ترامپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *