خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور دو نماینده از احزاب در کمیسیون ماده 10 غنیمت است

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: بهتر بود نمایندگان احزاب در کمیسیون از حق رای برخوردار بودند و تعدادشان هم زیاد می‌شد.

حضور دو نماینده از احزاب در کمیسیون ماده 10 غنیمت است

مجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ در تصویر العمل به حضور دو نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 بدون حق رأی گفت: بهتر بود که قانون‌گذار پیش‌بینی می‌کرد دو نماینده‌ای که از احزاب استانی و ملی حضور می‌یابند از حق رأی هم برخوردار باشند.

مدیر جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: ولی همین مقدار هم که قانون‌گذار تعیین کرده دو نفر بدون حق رأی حضور داشته باشند غنیمت است و مقدمه خوبی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور و هیئت دولت می‌توانند با توجه به بعضی از مباحثی که در قانون تازه است آن را در قالب یک لایحه آورده و به مرور به تصویب برسانند.

حضور دو نماینده از احزاب در کمیسیون ماده 10 غنیمت است

وی افزود: آرایش کمیسیون ماده 10 احزاب از ابتدا این نقص را داشته که احزاب هیچ رغبتی نداشتند و باید به گونه‌ای شود که از هر بخش دو نفر در کمیسیون حضور یابند و تعداد نمایندگان احزاب زیاد از سایر بخش‌ها باشد ولی در عین حال نیاز است وزارت کشور و وزیر کشور یک بازبینی کنند.

محتشمی ارائه تسهیلات به احزاب را مورد دیگر خواند که نیازمند اصلاح‌ هست، ادامه داد: از این طریق احزاب می‌توانند به آسانی و بدون نوبت نسبت به داشتن سایت و نشریه اقدام کنند.

دبیر کل حزب آزادی با بیان اینکه احزاب کارکرد اقتصادی ندارند و قانون هم این نوع کارکرد هم را منع کرده است گفت: اداره حزب ده‌ها میلیون تومان هزینه دارد باید تسهیلات با قیمت 4 درصد داده شود تا احزاب بتوانند بدون وابستگی به دولت جهت خود دفاتری ایجاد کنند.

وی افزود: در آینده باید این احزابی که تمرین تشکیلاتی و ایدئولوژیکی می‌کنند به عنوان نماینده تشکیلاتی مردم فعالیت کنند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: بهتر بود نمایندگان احزاب در کمیسیون از حق رای برخوردار بودند و تعدادشان هم زیاد می‌شد.

وی در آخر خاطرنشان کرد: الان نباید آقای روحانی مجبور باشد که کابینه‌اش به شرکت سهامی تبدیل و از افراد گروه‌های خاص استفاده کند، هر چند که در مجموع رویکرد وی مثبت بوده و از اقداماتش حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

حضور دو نماینده احزاب استانی و ملی در کمیسیون ماده 10 بدون حق رأی

واژه های کلیدی: وزارت کشور | استانی | کمیسیون | تسهیلات | قانون | حزب اصلاح طلبان | کمیسیون ماده 10 | کمیسیون ماده 10 احزاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *