خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هنگامی که جوانان مقاومت از دیوارهای ظالمانه صهیونیست‌ها عبور می‌کنند! ، ح

هزاران نمازگزار فلسطینی، با وجود تدابیر امنیتی شدید صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس حضور یافتند.

هنگامی که جوانان مقاومت از دیوارهای ظالمانه صهیونیست‌ها عبور می‌کنند! ، ح

به گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان نیز جمعیت زیادی از شهروندان فلسطینی جهت اقامه نماز جمعه، خود را به مسجدالاقصی رساندند.
این درحالی بود که پلیس رژیم صهیونیستی شدیدترین تدابیر و ممنوعیت ها را جهت جلوگیری از ورود جوانان به قدس شریف صورت داده بود.

عبارات مهم : رژیم صهیونیستی – اقامه نماز

*حضور بیش از 300هزار نمازگزار فلسطینی در جوار مسجدالاقصی


وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد: بیش از 300 هزار نمازگزار فلسطینی، سومین نماز جمعه از ماه مبارک رمضان را در جوار مسجدالاقصی اقامه کردند.
به نقل از شبکه المنار لبنان؛ نماز جمعه فلسطینیان در حالی اقامه شد که رژیم اشغالگر قدس موانع و کارها شدیدی را جهت ممانعت از رسیدن هزاران فلسطینی به مسجدالاقصی صورت داده بود.
“عزام الخطیب” مدیر عمومی شرکت اوقاف اسلامی قدس بیان داشت: بیش از 300 هزار نمازگزار نماز جمعه در مسجد الاقصی حضور یافتند.
از ساعات اولیه صبح روز جمعه، ده ها هزار فلسطینی از توابع و شهرهای قدس، داخل فلسطین و استان های هم جوار که شروط ورود به قدس از سوی صهیونیست ها مشمول بر حال آنان می شد، جهت حضور در سومین نماز جمعه ماه پرفضیلت رمضان، در آستان مبارک مسجدالاقصی حاضر شدند.
نیروهای صهیونیستی موانع نظامی ثابتی را در ورودی های مهم شهر قدس قرار دادند که این موانع باعث ایجاد فشار و ازدحام شدید جمعیت حاضر شد، به گونه ای که صف های طولانی از شهروندان فلسطینی در انتظار بودند تا بعد از بررسی مدارک شخصی و بازرسی، وارد قدس شوند.
*وقتی جوانان مقاومت فلسطینی از دیوارهای ظالمانه صهیونیست ها عبور می کنند!


در همین حال ده ها جوان فلسطینی که سنین آن ها کمتر از 40 سال بود باوجود موانع نظامی صهیونیست ها که پا گذاشتن را بر روی دیوارهای حائل غیرممکن می ساخت، ضمن اوج رفتن از دیوار ضدنژادی ایجاد شده است از سوی اسرائیلی ها، به شهر اشغالی قدس وارد شدند.
*صهیونیست ها، سنگرهایی آهنی در برابر نمازگزاران فلسطینی مستقر کردند/ ورود فلسطینی زیر40 سال به مسجدالاقصی ممنوع!


نیروهای رژیم صهیونیستی سنگرهای آهنی را بر درهای ورودی بخش قدیمی قدس و مسجدالاقصی قرارداده بودند تا با بررسی کارت ها نمازگزاران، آنان را از گروه های جوان شناسایی کنند.
این بار نیز اشغالگران صهیونیستی از ورود شهروندان کرانه غربی قدس کمتر از 40 سال به قدس و اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی جلوگیری کردند، در ادامه صهیونیست ها فقط به صد تن از شهروندان مسن نوار غزه اجازه رسیدن به قدس و ورود به بیت المقدس را دادند.
گزارش از: وحید امیدی موحد
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | اقامه نماز | صهیونیستی | صهیونیست | جوانان | جلوگیری | بیت المقدس | قدس

هنگامی که جوانان مقاومت از دیوارهای ظالمانه صهیونیست‌ها عبور می‌کنند! ، ح

هنگامی که جوانان مقاومت از دیوارهای ظالمانه صهیونیست‌ها عبور می‌کنند! ، ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *