خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است ، حزب الهی کسی است که گره‌ از پرسشها مردم باز کند

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مصداق عملی شعار فوت بر آمریکا کار هست. حزب الهی کسی است که گره‌ای از پرسشها مردم را باز کند.

نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است ، حزب الهی کسی است که گره‌ از پرسشها مردم باز کند

به گزارش خبرنگار سیاسی گروه تحریریه سایت محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران 9 مردادماه با حضور در برنامه دنیا آرا به بررسی عنوان حضور درانتخابات تا طرح ایده نواصولگرایی پرداخت.

قالیباف در پاسخ به سوالی اطراف انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: بنده فرزند انقلاب و تربیت شده است مکتب امام هستم و خود را مدیون مردم، شهدا و امام می دانم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مجری برنامه اطراف ماجرای تفکیک مردم به 4 درصد و 96 درصد گفت: واقعیت این است که من تا یک روز مانده به آخر عضویت کاندیداها، قصد آمدن در صحنه انتخابات را نداشتم و بعد از آنکه آمدم،قصد کنار رفتن را نداشتم.

نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است ، حزب الهی کسی است که گره‌ از پرسشها مردم باز کند

قالیباف ادامه داد: اینکه آیا جامعه را به 4 و96 درصد تقسیم کردیم را ما انجام ندادیم! بنده با دوقطبی کردن جامعه مخالف هستم. دو نوع دو قطبی شدن در جامعه داریم که یکی دوقطبی شدن کاذب و دیگری دوقطبی شدن بر مبنای حق هست. لذا دو قطبی شدن بر مبنای حق هیچ اشکالی ندارد ، اگر بخشی مظلوم و بخشی دیگر ظالم باشد آیا شما آن را دوقطبی نمی‌کنید، ما نمی خواهیم بگوییم همه مردم یکجور باشند ، حتما همه مردم با هم متفاوت هستند ،آنچه نباید باشد تبعیض است .

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه در بحث 4 درصد و 96 درصد مطالعات دقیقی را انجام دادیم اظهار داشت: هیچ وقت مطالعات خودم را نسبت به مباحث جامعه و مردم قطع نکردم ، هر لحظه با مردم زندگی کردم و هم نظرسنجی و هم نگرش سنجی داشتم .

وی با بیان اینکه 4 درصد هستند که از شرایط موجود در حوزه های ثروت اندوزی و رفاه راضی هستند خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌ها این عنوان را نشان می‌دهد، که 4 درصدی ها چه کسانی هستند ، ما با پولدارها مخالف نیستیم، لیکن تولید ثروت یکی از افتخارات کشور هست، اگر بخواهیم در کشور چیزی را تولید کنیم باید به قدرت، ثروت، معرفت و منزلت بپردازیم .

4 درصدها خلاف منافع 96 درصد حرکت می کنند

قالیباف با اشاره به اینکه با رانت، تبعیض و ظلم موافق نیستیم، ادامه داد: آن 4 درصد، کسانی هستند که امروز خلاف منافع 96 درصد حرکت می کنند و ممکن است یا خودشان در مسندی باشند که هستند و یا تحت تاثیر 4 درصد تصمیم می گیرند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مصداق عملی شعار فوت بر آمریکا کار هست. حزب الهی کسی است که گره‌ای از پرسشها مردم را باز کند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه من می دانم، هنگامی که می گویم 4 درصد، با چه قشری طرف می‌شوم گفت: آنها پول دارند، قدرت لابی دارند، اهل زد و بند هستند و اخلاق را نمی‌شناسند، من انتظاری جز این نداشتم که این گونه مورد هجمه واقع شوم.

خیلی از مفاسد اقتصادی و سیاسی ریشه در مباحث 4 درصدی دارد

وی با اشاره به اینکه عنوان خبر رسید، ولی وقت نشد تا مفهموم آن را به درستی تبیین کنم، افزود: یکی از مباحث مهم جامعه ما تبعیض است و خیلی از مفاسد اقتصادی و سیاسی ریشه در مباحث 4 درصدی دارد.

هر کسی که به خود نیندیشد یک بسیجی است

قالیباف با اشاره به فرهنگ دوران دفاع مقدس گفت: ما یاد گرفتیم که به وظیفه عمل کنیم و وظیفه شناس باشیم، و اگر در ارکان اصولگرایی به معنای یک بحث مبنایی و اساسی توجه کنیم ، باید گفت، هر کسی که به خود نیندیشد یک بسیجی هست، و من در انتخابات به خودم فکر نکردم.

قالیباف با بیان اینکه اصولگرایی تفکر امام و انقلاب هست، اظهار داشت: اصولگرایان اهل گفتگو نیستند در حالیکه باید در مورد اشتباهات حرف بزنیم.

نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است ، حزب الهی کسی است که گره‌ از پرسشها مردم باز کند

وی تصریح کرد: هر شهروندی می تواند اصولگرا باشد و ما نباید گفتمان انقلاب اسلامی را فقط جهت خودمان مصادره کنیم.

وی با بیان اینکه مردم داری از اصول و گفتمان ما هست، تاکید کرد: اصولگرایان نمی‌توانند با مردم ارتباط برقرار کنند و این یک مسئله است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اطراف حضورش در انتخابات بیان داشت: هنگامی که جهت برخی‌ها علت می‌آورم که نباید به انتخابات بیایم، همان ها در یک اتاق تصمیم می‌گیرند که وارد شوم و اگر نیایم می‌گویند سرکش هست، که من همین جا صریح می گویم که این مباحث باید با مردم و در بدنه حل شود و باید با مردم صادق باشیم.

قالیباف بیان داشت:چرخش مدیریت ضرورت است و من حتی در دوره سوم هم قصد نداشتم شهردار شوم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مصداق عملی شعار فوت بر آمریکا کار هست. حزب الهی کسی است که گره‌ای از پرسشها مردم را باز کند.

قالیباف با بیان اینکه اصولگرایان باید بدانند وحدت مهم است ولی همه چیز نیست اظهار داشت: هنگامی که یک آقایی می گوید مانیفست اصولگرایی را ما نوشتیم و خودمان عوض کردن می دهیم، آیا مردم این حرف را قبول می کنند؟

وی با تاکید بر اینکه باید ببینیم انقلابی گری چیست، گفت: ما به دنبال مردم داری هستیم. و اگر مردم را نداشته باشیم نظام و حکومت هم نداریم.

قالیباف با بیان اینکه ما به توان موشکی افتخار می کنیم تاکید کرد: استقلال، آزادی مبانی ما هست. مردم عمق انقلاب اسلامی هستند و از رفتارها و گفتارهای ما نسبت به انقلاب اسلامی برداشت می کنند و پرسشها جامع شناسی را مشاهده می کنند و در بین مردم هم افراد مستضعف اولویت دارند.

وی با بیان اینکه ما نباید از حرف انقلابی خجالت بکشیم، بیان داشت: ما باید کار انقلابی انجام دهیم و مصداق عمل شعار فوت بر آمریکا کار هست. حزب الهی کسی است که فقر زدایی کرده وگره‌ای از پرسشها مردم را باز کند.

نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است ، حزب الهی کسی است که گره‌ از پرسشها مردم باز کند

قالیباف با بیان اینکه قانون باید جهت همه اجرا شود تاکید کرد: قانون فقیر و غنی نمی‌شناسد و جهت همه یکسان است

وی با بیان اینکه در وقت مدیریت بنده شکاف بین شمال و جنوب و فاصله طبقاتی کمتر شد، اظهار داشت: ما ۳هزار بافت فرسوده در پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتیم، و تصمیم گرفتیم جهت بازسازی بافت های فرسوده شهری، هیچ پولی دریافت نکنیم.

قالیباف با بیان اینکه ما توانستیم در شهرداری با روش و اهداف درست ۳بر هیچ ببریم و در خدمت مردم باشیم، بیان داشت: فضای سبز پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به گذشته دو برابر شده است است و این کارها در حالی صورت گرفت که ما در سه دولت تحریم بودم.

وی با بیان اینکه نقد کردن دوره قبل از خود، ضعف مدیریتی است تاکید کرد: هیچ گاه این کار را نکردم لیکن مردم خودشان باید نسبت به عملکرد مدیریتی ما قضاوت کنند.

قالیباف خاطرنشان کرد: اگر با دولت ارتباط بهتری داشتیم، شهر منفعت بیشتری می برد.

وی اظهار داشت: یک نقدی که به شهرداری و دولت و ساختار ادارات وجود دارد این است که آیا بزرگ شدند. در حالیکه امام (ره)معتقد بود کاری که مردم می توانند انجام دهند نباید دولت‌ها انجام ندهد.

وی افزود: جریان فتنه و مدیریتی در کشور اجازه کوچک سازی را نمی دهد آیا که مدیران منافع دارند.

قالیباف با اشاره به عملکرد خود، کرباسچی و احمدی نژاد در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان داشت: من چند نظر سنجی را دیدم که نسبت به عملکرد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران صورت گرفته بود و در نظر سنجی مشاهده کردم که مردم اول به من، بعد کرباسچی و سپس به احمدی نژاد رای داده بودند.

وی در آخر خاطر نشان کرد:همه جوانان حزب الهی باید به میدان بیایند تا اشتباهات کمتر شود و ما از بزرگان و پیشکسوتان می خواهیم که عرصه و میدان را جهت جوانان باز کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری 96 | شهرداری | انتخابات | انقلاب | قالیباف | انقلابی | ایران | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *