خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حرکت‌های واگرایانه در عراق قابل قبول نیست

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، وحدت سرزمینی و یکپارچگی ملی در عراق را ضامن ثبات، امنیت و حفظ منافع همه اقوام و طوایف عراق دانست.

حرکت‌های واگرایانه در عراق قابل قبول نیست

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، بعد از انجام مراسم استقبال رسمی سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از همتای عراقی خود آقای عرفان محمود عبدالغفور عبدالله الحیالی و ادای احترام وزیر دفاع عراق به شهدای گمنام، وزیران دفاع کشور عزیزمان ایران و عراق با یکدیگر دیدار و اطراف پرسشها دو جانبه ، منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

سردار دهقان در این دیدار طی سخنانی با تبریک پیروزی های اخیر نیروهای مسلح عراق در مبارزه با تروریسم و آزاد سازی موصل گفت:اعتقاد داریم این پیروزی جزء با رشادت، دلیری ، وحدت و انسجام کلیه طوائف، اقوام و مذاهب عراق تحقق نمی یافت و این پیروزی یک دستاورد بزرگ ملی جهت این کشور محسوب می شود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، وحدت سرزمینی و یکپارچگی ملی در عراق را ضامن ثبات، امنیت و حفظ منافع همه اقوام و طوایف عراق دانست و تصریح کرد: حرکت های واگرایانه در عراق مورد قبول جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نیست.

حرکت‌های واگرایانه در عراق قابل قبول نیست

سردار دهقان با اشاره به حمایت بعضی از کشورهای منطقه در حمایت از تروریسم و هم دستی با آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت ایجاد ناامنی در منطقه گفت: باید یک اجماع منطقه ای و جهانی علیه تروریسم و حامیان آنان ایجاد شود تا بتوان به ریشه کن شدن تروریسم امیدوار شد.

وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه امنیت عراق امنیت کشور عزیزمان ایران است اظهار داشت: بر این اساس با دولت و ملت عراق همکاری کرده و خواهیم کرد و به حمایت های خود ادامه خواهیم داد و همه توانمندی های سیاسی ، اقتصادی و نظامی خود را در کنار توانمندی های عراق جهت ایجاد امنیت و ثبات پایدار در این کشور و یک عراق قدرتمند به کار خواهیم بست.

سردار دهقان ابراز امیدواری کرد، سفر وزیر دفاع عراق به کشور عزیزمان ایران و امضای سند همکاری های دفاعی میان دو کشور این روند را شتاب بخشیده، روابط مستحکمی را در حوزه دفاعی رقم زند.

وزیر دفاع گفت :جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همانند دوران مبارزه با داعش در دوران سازندگی عراق نیز با همه توان در کنار دولت و ملت عراق ایستاده ایم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، وحدت سرزمینی و یکپارچگی ملی در عراق را ضامن ثبات، امنیت و حفظ منافع همه اقوام و طوایف عراق دانست.

در این دیدار عرفان محمود الحیالی وزیر دفاع عراق نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از سفر به کشور عزیزمان ایران و قدردانی از حمایت های بی دریغ دولت، ملت و نیروهای مسلح به خاص وزارت دفاع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از عراق در مبارزه با تروریسم و نقش تعیین کننده این حمایت ها در پیروزی ملت عراق بر داعش تصریح کرد: ما با اتکاء به تجارب گذشته به دنبال آینده ای روشن هستیم.

محمود الحیالی پیروزی های اخیر بر داعش را حاصل همکاری ارتش، پلیس محلی، نیروهای بسیج، نیروهای ضد تروریسم و عشایر غیور و وحدت همه اقوام، طوائف و مذاهب در عراق دانست و گفت: امروز رابطه ارتش با ملت عراق رابطه فرزند –پدری است و همین پیوستگی موجب اقتدار ارتش عراق در مبارزه با ناامنی و دفع خطرات و تهدیدات شده است است.

وی با تمجید از نقش برجسته مرجعیت عراق ، فتوای تاریخی حضرت آیت الله سیستانی را موجب بسیج ملت و اعتبار ای عظیم جهت ارتش عراق ذکر کرد افزود:پیروزی ما با این فتوای تاریخی تضمین گردید.

وزیر دفاع عراق نظر ها، اهداف و منافع یکسان کشور عزیزمان ایران و عراق را زمینه توسعه روابط میان دو کشور دانست و بر گسترش بیش از پیش مناسبات و همکاری های دفاعی-نظامی میان دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها و اهداف یکسان کشور عزیزمان ایران و عراق زمینه توسعه روابط دو کشور

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | نیروهای مسلح | پیروزی | تروریسم | ایران | امنیت | پیروزی | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *