خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس راجع به مساله رفراندوم در کردستان عراق گفت: دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است.

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ «آدائو سیلوا» مدیر گروه دوستی پارلمانی پرتغال- ایران، از حضور هیات پارلمانی پرتغال در مراسم تحلیف ریاست جمهوری قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دو کشور(ایران – پرتغال) از ظرفیت‌های بالایی جهت توسعه و گسترش مناسبات در زمینه‌های متفاوت سیاسی،اقتصادی برخوردارند.

بروجردی گفت: که امیدواریم بعد از توافق هسته‌ای شاهد برداشتن گام‌های مهمی در جهت تقویت روابط طرفین در عرصه‌های متفاوت باشیم.

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است

*پدیده تروریسم به یک معضل جهانی تبدیل شده است است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین به گسترش تروریسم در منطقه و دنیا اشاره کرد و افزود: پدیده تروریسم به یک معضل جهانی تبدیل شده است و برقراری همکاری امنیتی و اطلاعاتی بین کشورها جهت مقابله با آن مهم است.

بروجردی از اوضاع اسفبار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و شیوع بیماری وبا میان هزاران نفر زن و کودک در این کشور ابراز تاسف کرد و خواستار تصویب مصوبه‌ و عمل به آن از سوی اتحادیه اروپا در جهت نجات جان کودکان و زنان شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به پیروزی های به دست آمده در موصل و حلب اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران براساس درخواست دولت‌های سوریه و عراق با آنها همکاری کرد و مطمئنا با آزادسازی این مناطق نگرانی اروپا از مهاجرت کم کردن می یابد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس راجع به مساله رفراندوم در کردستان عراق گفت: دولت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است.

بروجردی همچنین به عنوان قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی کشوراشاره کرد وگفت: بعد از حمله کشورهای غربی به افغانستان، تولید مواد مخدر در این کشور چند برابر شده است که مقصد مهم آن، کشورهای اروپا است و انتظار ما ازاروپا، حضور جدی در مبارزه بر علیه این پدیده ویرانگر است.

*تاکید بر اصلاح و گسترش روابط بانکی و زیاد کردن صدور ویزا

«آدائو سیلوا» مدیر گروه دوستی پارلمانی پرتغال- کشور عزیزمان ایران نیزبا ابراز خرسندی از شرکت در مراسم تحلیف از سخنان مدیر جمهوری بویژه در زمینه سیاست خارجی تمجید کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی پرتغال- کشور عزیزمان ایران به ظرفیت‌های موجود دوطرف در گسترش روابط اشاره کرد و توضیح داد: زیاد کردن صدور ویزا، اصلاح و گسترش روابط بانکی دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری به خاص در زمینه‌ انرژی‌های تجدید پذیر و صنعت دارویی از عنوان های با اهمیت دو کشور است.

سیلوا همچنین به اجرای موافقتنامه برجام بین کشور عزیزمان ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود:حضور کشورهای اتحادیه اروپا به عنوان گروه امضاکنندهاین معاهده و تائید آن از سوی شرکت ملل دارای اهمیت زیادی است و اجرای صحیح این موافقتنامه نیاز به اعتماد دو طرف دارد. که تضمین مورد نیاز جهت اجرای آن را بوجود می‌آورد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی پرتغال- کشور عزیزمان ایران با محکوم کردن جنایات گروه های تروریستی در عراق، سوریه و یمن، اقدام فوری جهت آخر یافتن فجایع به وجود آمده را خواستار شد.

جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مخالف تجزیه عراق است

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | همکاری امنیتی | ریاست جمهوری | پرتغال | کمیسیون | تروریسم | سیاست | دوستی | خارجی | ایران | امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *