خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زنگنه حق فروش گاز رایگان به ترکیه را ندارد ، سوال از وزیر نفت جهت فروش رایگان

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی به عنوان فروش رایگان گاز کشور عزیزمان ایران به ترکیه تصویر العمل نشان داد.

زنگنه حق فروش گاز رایگان به ترکیه را ندارد ، سوال از وزیر نفت جهت فروش رایگان

سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار مجلس گره سیاسی گروه تحریریه سایت؛ با اشاره به انتقال رایگان گاز کشور عزیزمان ایران به ترکیه در ارتباط با قرارداد صادرات گازی و همچنین بیانات وزیر نفت مبنی بر این که دادگاه لاهه کشور عزیزمان ایران را در این زمینه جریمه نکرده است گفت: اعتقاد دارم این جریمه کشور عزیزمان ایران بوده و ترکمن گاز تلقی می شود.
وی با بیان اینکه مردها مسئول باید در این زمینه پاسخگو باشند تأکید کرد: آقای زنگنه جزو کسانی بوده که زمانی از سیستم وزارتخانه نفت کنار گذاشته شده است بود و بر این استناد، دادگاه لاهه زمانی در رابطه با این پرونده رأی به کشور عزیزمان ایران داد ولی هنگامی که آقای زنگنه مجددا وزیر نفت کشور عزیزمان ایران شد اماراتی ها با نشانه اینکه ساخت و پاختی در این عنوان صورت گرفته است طرح شکایت کردند.

عبارات مهم : کمیسیون امنیت ملی – نماینده مجلس

این نماینده مجلس تصریح کرد: اعتقاد دارم بر اساس معاهده کرسنت دیگر کشورها از این مسئله سوءاستفاده خواهند کرد و این به منظور است که ما هزاران میلیارد دلار از دست خواهیم داد بنابراین ممکن است در آینده پاکستان هم همچون ترکیه این ادعا را داشته باشد که ما باید راه این مسئله را ببندیم.
ابطحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زنگنه اختیار فروش رایگان گاز را دارد یا خیر گفت: خیر. وزیر نفت به هیچ وجه حق چنین کاری را ندارد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در آخر بیان داشت: اعتقاد دارم هم کمیسیون انرژی و هم کمیسیون امنیت ملی باید به این مسئله ورود کنند با این حال بنده مشغول طراحی پرسش از وزیر در این رابطه هستم امیدوارم آقای زنگنه به مجلس آمده و پاسخگوی اتفاقات اخیر باشد.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: کمیسیون امنیت ملی | نماینده مجلس | رایگان | دادگاه | کمیسیون | ترکیه | ایران | کشورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *