خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جامعه روحانیت مبارز از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

جامعه روحانیت مبارز از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ جامعه روحانیت مبارز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانه این جامعه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه روحانیت مبارز از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

إِنَّ اللَّـهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُون فی سَبِیلِه صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص

ملت دیندار و انقلابی ایران!

ماه ضیافت الهی، که سرشار از مائده‌های ربّانی رحمت بود، به آخر می‌رسد؛ ماهی که دنیا فردیِ اخلاقیِ مؤمنان را به دنیای سیاسی و اجتماعی امت اسلام پیوند می‌دهد و، در سفر روحانی خود، از «ماه مقدس» به «روز قدس» می‌انجامد. اگرچه سال‌های بسیار از واقعه نفرت انگیز و شوم غصب قبله اوّل مسلمانان می‌گذرد، ولی ذهن و زبان امت بیداردلِ اسلام هرگز با جرثومه فسادی به نام اسرائیل کنار نخواهد آمد. از استکبار جهانی، که طرّاح این ظلم تاریخی به انسان و اسلام بود، بگذریم، آنچه جامعه اسلامی را در ماجرای فلسطین زحمت می‌دهد، خیانت و خباثت مسلمان نمایانی است که بر آتش جانسوز این بی عدالتی می‌دمند. امت اسلام در این سال‌ها هم با استکبار رویارو بوده، هم از دروغ آشکار حقوق بشر جهانی زحمت برده و هم از بی خبری نااهلانی افسوس خورده که فقط نام مسلمانی بر خود دارند.

انقلاب کبیر اسلامی ایران، که جلوه تمام حق طلبی ملت ماست، هر لحظه قدس را پاره تن خود دانسته و با آرزوی بزرگ خواهانِ ضدصهیونیست دست دوستی داده هست. امروزه، براستی، کشور عزیزمان ایران اسلامی کانون دفاع از قدس و مرکز اسرائیل ستیزیِ واقعی و الهام بخش آزادیخواهی هست. راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) که روز قدس را «روز اسلام و روز رسول الله» (ص) نامیدند و ادامه آن به دست توانای رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، الگوی مسلمانان آزاده و دوستدار قدس شریف هست. کشور عزیزمان ایران اسلامی، صادقانه و در عمل، پایبندی خود به فرمان الهی «دفاع از مظلوم» را نشان داده و شعور سیاسی و اخلاقی دنیا و جهانیان را با این پرسش مواجه ساخته است که براستی آشتی با رژیم خونریز و آدمکشی، چون رژیم صهیونیستی با کدام معیار بشری و الهی می‌خواند؟ چشم دنیا امروزه می‌بیند که صهیونیسم مأبی، خود را در شکل ناموزون ترور و خشونت پروریِ تفکر داعشی جلوه گر کرده است.

جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

اگر چه هر انسان شریف و حقجویی حرکات کور و مذبوحانه این تفکر منحط را محکوم می‌کند و چنان که دیدیم نیرو‌های مسلح جان برکف ما نیز پاسخی قاطع، دشمن کوب و ذوالفقارآسا به گستاخی ابلهانه آنان دادند ولی بهوش باید بود که جدال ظلم ستیزی و صهیونیسم جهانی، نمادی از جدال حق و باطل است که تا لحظه شکست قطعی باطل، تمام شدنی نیست. فَانتَقَمنا مِنَ الَّذینَ أَجرَموا وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُالمُؤمِنین.

جامعه روحانیت مبارز، به عنوان قطره‌ای از دریای توفنده ملت ایران، مردم را به شرکت در نمایش عزم و آگاهی در «راهپیمایی روز جهانی قدس» فرامی خواند. ایرانیان مؤمن و هوادار مظلوم، مانند همیشه، در میدان ستم ستیزی پیشگام خواهند بود و، با سردادن فریاد آگاهی و اقتدار، از آرزوی بزرگ والای امام خمینی و خلف صالحش حمایت خواهند کرد. اللهم اجعل لنا من لدنک ولیاً و اجعل لنا من لدنک نصیراً.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: جامعه اسلامی | راهپیمایی | امام خمینی | روز جهانی | راهپیمایی | اسرائیل | مسلمانان | ایرانیان | ایرانی | انقلاب | روحانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *