خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جابری انصاری با رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار کرد

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب دیدار با رهبران احزاب و طوائف لبنان، با رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار و گفتگو کرد.

جابری انصاری با رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار کرد

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب دیدار با رهبران احزاب و طوائف لبنان، عصر دوشنبه 30 مرداد 96 با ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به بحران های منطقه اظهار داشت: برنده ادامه درگیری ها و بحران های منطقه رژیم صهیونیستی هست، لیکن این رژیم از یک سو از درگیری کشورهای منطقه و تضعیف رقبا سود برده است و از سوی دیگر با توجه به اینکه بحران های جاری موجب تحت الشعاع قرار گرفتن مسئله فلسطین شده است هست، از ادامه اینگونه بحران ها استفبال می کند.

وی افزود به همین علت تلاش جهت آخر بحران ها و اعاده توجه به مسئله فلسطین در راس اولویت های جمهوری اسلامی است.

جابری انصاری با رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان دیدار کرد

ولید جنبلاط نیز از اینکه در فضای بحران های جاری، عنوان فلسطین به فراموشی سپرده شده است است ابراز نگرانی کرد. وی همچنین افزود: ما در لبنان توانستیم به صورت هماهنگ به عنوان دولت، ملت، ارتش و مقاومت خطر تروریسم را از کشور دور کنیم.

در این دیدار دو طرف ضمن بررسی روند تحولات منطقه و لبنان بر ضرورت زیاد کردن همکاری ها میان جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و لبنان و دنیا عرب تاکید کردند.

انتهای پیام/

گفتگوی جابری انصاری با ولید جنبلاط

واژه های کلیدی: از اینکه در | فلسطین | فراموشی | لبنان | اسلامی | ولید جنبلاط | جابری انصاری | لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *