خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توطئه‌ها و ترفندهای بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی جهت یهودی‌سازی قدس

کارشناس پرسشها غرب آسیا گفت: نشانه رژیم صهیونیستی از ساخت شهرک در اطراف بیت المقدس محصورسازی و یهودی‌سازی قدس است.

توطئه‌ها و ترفندهای بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی جهت یهودی‌سازی قدس

مصیب نعیمی کارشناس پرسشها غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت، با اشاره به شکسته شدن حصر مسجدالاقصی بعد از دو روز محاصره، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدای پیدایش خود جهت مقابله با مسلمانان فلسطینی روش‌های مختلفی به منظور عوض کردن ماهییت و هویت فلسطین بویژه اماکن اسلامی در بیت‌المقدس و مسجدالاقصی اتخاذ کرده بود.

وی با بیان اینکه ساختن شهرک یکی از روش‌های مقابله رژیم صهیونیستی با مسلمانان فلسطینی هست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ابتدا، شروع به ساختن شهرک کرده سپس با ازدیاد هجمه‌های بین‌المللی ساخت‌وساز شهرک رامتوقف می‌سازد و بعد از مدتی دوباره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

توطئه‌ها و ترفندهای بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی جهت یهودی‌سازی قدس

نعیمی ادامه داد: نشانه رژیم صهیونیستی از ساخت این شهرک‌ها در اطراف بیت المقدس محصورسازی و محاصره کردن بیت‌المقدس است و تصمیم دارند به تدریج به بهانه‌های متفاوت به حفر تونل زیر مسجدالاقصی و تخریب بعضی مراکز قدیمی و میراث فرهنگی در آنجا بپردازند.

کارشناس پرسشها غرب آسیا با اشاره به توطئه‌های رژیم صهیونیستی جهت رسیدن به اهدافش، گفت: در حال حاضر به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی در صدد راه‌اندازی یک توطئه بزرگتر است و آن از بین بردن تمام آثار اسلامی از جمله متوقف‌سازی اذان و برگزاری نماز است.

عبارات مهم : رژیم صهیونیستی – مسلمانان
نعیمی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی کارها خود را به صورت آزمایشی انجام می‌دهد و منتظر واکنش‌ها در مورد کارها خود و ارزیابی آن‌ها است و در صورت کمرنگ بودن واکنش‌ها جهت بار دیگر این کارها را به مدت طولانی‌تری انجام می‌دهد و بعد از آن به عادی سازی فضا ی حاکم می‌پردازد.

وی افزود: باور کردنی نیست که این اتفاق، اتفاقی گذرا باشد به خاص که صهیونیست‌ها به دنبال چنین آشوب به وجود آمده هستند تا منع نمازگزاران از نماز خواندن در مسجدالاقصی، بازداشت امام جماعت مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین را بهانه کنند.

کارشناس پرسشها غرب آسیا گفت: نشانه رژیم صهیونیستی از ساخت شهرک در اطراف بیت المقدس محصورسازی و یهودی‌سازی قدس است.

کارشناس پرسشها غرب آسیا در آخر گفت: این کارها بیانگر آن است که در پشت پرده این اتفاق مانند ترفندها و توطئه‌های قبلی رژیم صهیونیستی یک تکنیک جدیدی با نشانه ممنوعیت حضور مسلمانان در نماز وجود دارد. در چند سال اخیر ورود شارون به مسجدالاقصی نخستین توطئه‌ای بود که موجب شروع انتفاضه اول شد ولی بعد از آن بارها خود سران رژیم صهیونیستی یا عنصرهای تندرو از صهیونیست‌ها وارد مسجد الاقصی شدند تا این مانع را بشکنند و هتک حرمت کنند از این رو اتفاق دو روز پیش نیز قطعا در جهت یک سیاست مشخص و توطئه آمیز انجام شده است که بعد لرزه‌های آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | مسلمانان | صهیونیست | فلسطین | ساختن | محاصره بیت المقدس | شهرک سازی | فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *