خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وزارت ورزش هزینه تورنمنت ها را پرداخت نمی کند ، توسعه کشتی استان ها وظیفه فدراسیون است

برنامه امشب گفت و گوی خاص خبری به ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقه های جهانی تخصیص داده شده است داشت‌.

وزارت ورزش هزینه تورنمنت ها را پرداخت نمی کند ، توسعه کشتی استان ها وظیفه فدراسیون است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی گروه تحریریه سایت؛ احسان لشکری مربی تیم های ملی کشتی آزاد در برنامه گفتگوی خاص خبری که اطراف ناکامی های تیم ملی کشتی آزاد در مسابقه های جهانی بود اظهار داشت: ناکامی تیم های ملی کشتی آزاد دلایل مختلفی دارد که بخشی از آن فنی است و بخشی عدم توجه مسئولین به این ورزش است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اوزان شرکت کننده در مسابقات جهانی انتخابی بودند و تنها ۱۰% انتصابی بوده ؛ یادآور شد هنگامی که حسن رحیمی و کمیل قاسمی را کنار گذاشتیم من مخالف بودم، ولی باید این اتفاق می افتاد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: اگر مصطفی حسین خانی به نام رستم پور و محبی می توانستند مدال بگیرند قطعاً در جایگاه دوم تا سوم قرار می‌گرفتیم و در این زمینه حسن یزدانی عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر محبی به وسیله داور حقش مورد اجحاف قرار نمی‌گرفت، مدال برنز را از آن خود می کرد

وزارت ورزش هزینه تورنمنت ها را پرداخت نمی کند ، توسعه کشتی استان ها وظیفه فدراسیون است

لشکری با اشاره به معدل سنی کشتی گیران شرکت کننده در مسابقه های جهانی جهانی اخیر یادآور شد: نمی‌توانیم جهت مسابقه های جهانی یک جوان ۱۸ ساله را اعزام کنیم. حسن رحیمی گفته بود که اگر در مسابقه های جهانی شرکت کند قطعا مدال خواهد گرفت و با توجه به شرایطی که در این وزن وجود داشت مدال طلای حسن یزدانی قطعی بود. ولی روش انتخابی تعیین کننده کشتی گیران در مسابقه های جهانی بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان به علت عدم پرداخت هزینه جهت جوانگرایی و برگزاری تورنمنت های کشتی عنوان داشت: وزارتخانه باید جهت کشتی هزینه کنند

وی گفت کشتی پایتخت کشور عزیزمان ایران خالی از قهرمان شده است و زمانی پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور دبیر ، رضایی و جدیدی و … استعداد فراوانی در این زمینه داشت؛ ولی اکنون این استعداد کم شده است است.

در ادامه برنامه گفت و گوی خاص خبری محسن کاوه مربی اسبق تیم‌های ملی کشتی با اشاره به اینکه باید در زمینه اعتبار سازی و تمرین های مداوم و موثر در تیم ملی کشتی آزاد کارها مورد نیاز را انجام دهیم گفت: در بحث اعتبار سازی خوب عمل نکردیم و همه فاکتورها از جمله نحوه تمرین و ریکاوری و … نتیجه را رقم می‌زند.

برنامه امشب گفت و گوی خاص خبری به ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقه های جهانی تخصیص داده شده است داشت‌.

وی با انتقاد از بعضی بی تدبیری ها در گزینش افراد موثر در کشتی افزود: باید جهت مسابقه های جهانی نفرات را شناسایی کنیم.

کاوه با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه قهرمانی وظیفه خود را انجام داده و توانسته در سال‌های اخیر مدال‌آور باشد؛ یادآور شد: یکی از بحث های توسعه کشتی؛ توسعه این ورزش در استان هاست که وظیفه فدراسیون است.

مربی اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه در این دور از مسابقه های بهتر از این کشتی گیر ها را نداشتیم عنوان داشت: ما آیا باید به جایی برسیم که عالی ترین های کشتی ما خوب نتوانند ظاهر شوند.

حمید بنی تمیم نایب مدیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه 10 روز مانده به اعزام تیم ملی آب و برق قطع شود و علأ رغم پیگیری های به عمل آمده صدایمان به جایی نرسید گفت: آیا سخت بود وزارت ورزش جهت استقبال از تیم کشتی می آمد ؟ خانواده کشتی به علت عدم‌ استقبال وزرات ورزش ابراز نگرانی خود را نشان داده است.

وی تصریح کرد: ما قطعا نمی توانیم عدم موفقیت کشتی آزاد را فقط در قطع شدن آب و برق بدانیم ولی این پرسشها تاثیرگذار است.

محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه برنامه طی گفتگوی زنده تلفنی با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت حاکمیتی وزارت ورزش این است که در کنار فدراسیون کشتی باشد افزود: فدراسیون کشتی در سال95 به عنوان فدراسیون برتر در عملکرد آشنا شد.

وزارت ورزش هزینه تورنمنت ها را پرداخت نمی کند ، توسعه کشتی استان ها وظیفه فدراسیون است

وی با اشاره به اینکه اگر الان وزیر ورزش و جوانان حساسیت نشان می دهند به علت مسابقه های 2018 و 2020 است عنوان کرد: طبیعی است که ایشان از مسؤلیت و رسالت ذاتی خود بر عملکرد همه فدراسیون ها استفاده می کند.

عملکرد فدراسیون کشتی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد

داورزنی با اشاره به اینکه عملکرد فدراسیون کشتی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشخص شود که آیا در پاریس چنین نتیجه ای را گرفتیم خاطرنشان کرد: وزارت ورزش اگر اقدامی را انجام می دهد منباب نگرانی جهت برطرف پرسشها است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه همه نقاط ضعف ها باید مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد افزود: وزارت منزل در کنار مجموعه دوستانمان در کشتی قرار خواهد گرفت تا در2018 و 2020 به موفقیت دست یابیم.

وی با اشاره به رسانه ای شدن نامه ای در اینترنت گفت: ما گله مند شدیم که آیا چنین اتفاقی رخ داد.

برنامه امشب گفت و گوی خاص خبری به ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقه های جهانی تخصیص داده شده است داشت‌.

داورزنی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال کنار فدراسیون کشتی کار می کند و مبالغ هنگفتی از منابع خود را از طریق اسپانسر تامین می کند ادامه داد: اگر عدم‌ موفقیت منابع مالی باشد در تحلیل ها خود را نشان خواهد داد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: نیاز کشتی بیش از اينها است ولی آنچه در توان وزارت ورزش بوده تا الان به فدراسیون کشتی پول داده شده است است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی وزارت ورزش با هماهنگی فدراسیون ها ساعت ، تاریخ و برنامه ورود تیم ها به کشور را تنظیم می کنند ادامه داد: یکی از معاونت ها و یا مدیران کل ستادی به اتفاق دوستانمان در روابط عمومی به استقبال تیم ها می روند، لذا فدراسیون ها با وزارت منزل این پرسشها را هماهنگ می کنند.

داورزنی با اشاره به اینکه ما باید در فضای تعاملی بهتر در کنار یکدیگر پرسشها را حل کنیم اظهار داشت: باید در آینده انتظارات مردم را از کشتی برطرف و تامین کرد.

وزارت ورزش هزینه تورنمنت ها را پرداخت نمی کند ، توسعه کشتی استان ها وظیفه فدراسیون است

کاوه در ادامه برنامه با اشاره به اینکه اگر می گوییم بودجه و پول کم است باید آن را مدیریت شده است هزینه کرد گفت: آیا اینقدر خبرنگار با هزینه فدراسیون به همراه تیم ملی به مسابقه های اعزام می شوندلذا ، کمبود بودجه باعث رقم خوردن پرسشها نبوده است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسابقه | جوانان | برنامه | داورزنی | گفتگوی خاص خبری | کشتی آزاد و فرنگی | برنامه خبری |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *