خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویر + توحش شهرک‌نشین صهیونیست علیه کودک مظلوم فلسطینی

یک شهرک‌نشین اسرائیلی به‌عمد یک کودک فلسطینی را در کرانۀ باختری زیر گرفت.

تصویر + توحش شهرک‌نشین صهیونیست علیه کودک مظلوم فلسطینی

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، یک شهرک نشین اسرائیلی به عمد یک کودک فلسطینی را در شهر یطا در جنوب الخلیل در کرانۀ باختری اشغالی زیر گرفت.

عبارات مهم : اشغال سرزمین های فلسطینی – اسرائیل

این شهرک نشین صهیونیست روز چهارشنبه به عمد لیث یوسف شتات، کودک 8 سالۀ فلسطینی، را درحالی که وی برابر مدرسه اش ایستاده بود، زیر گرفت.
به گفتۀ شاهدان عینی، این کودک فلسطینی به شدت زخمی و به بیمارستان الخلیل انتقال یافته شد.
گفتنی است، در سال های اخیر بارها شهرک نشینان اسرائیلی فلسطینیان را با ماشین زیر گرفته و از محل اتفاق فرار کرده اند؛ اغلب این حملات با بی توجهی مقامات اسرائیلی، موردبررسی قرار نمی گیرد؛ حتی در چندین مورد این حملات به فوت فلسطینیان منتهی شده است است.
یک شهرک نشین اسرائیلی در تاریخ 8 فوریه یک پیرمرد 81 سالۀ فلسطینی را در بیت لحم زیر گرفت که در این اتفاق این پیرمرد کشته شد.
همچنین در اتفاق ای دیگر، یک شهرک نشین اسرائیلی یک مرد میان سال فلسطینی را در تاریخ 6 ژانویه در جنوب الخلیل زیر گرفت و مجروح کرد.
حدود 600 هزار اسرائیلی در بیش از 230 شهرک غیرقانونی که اسرائیل بعد از جنگ 1967 و اشغال سرزمین های فلسطینی در کرانۀ باختری از جمله شرق بیت المقدس ساخته است، زندگی می کنند.
گفتنی است، شرکت ملل و بسیاری از کشورهای جهان، شهرک های اسرائیلی را غیرقانونی می دانند چراکه این شهرک ها در مناطق اشغال شدۀ اسرائیل پس از جنگ سال 1967 ساخته شده است و بر اساس کنوانسیون ژنو، هرگونه ساخت وساز در مناطق اشغال شده است ممنوع است.
فلسطینیان به دنبال تشکیل کشوری مستقل در کرانۀ باختری و نوار غزه به پایتختی بیت المقدس هستند. آن ها همچنین خواستار خروج اسرائیل از سرزمین های اشغال شدۀ 1967 هستند، ولی اسرائیل از بازگشت به مرزهای پیش از این جنگ شش روزه امتناع می کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اشغال سرزمین های فلسطینی | اسرائیل | صهیونیست | پیرمرد | اسرائیل | بین الملل | شهرک نشینان صهیونیست | کرانه باختری رود اردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *