خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با جریان عهدشکن مذاکره فایده ندارد ، تمام دنیا به آمریکا و اروپا خلاصه نمی‌شود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با جماعتی که خلق و خوی عهد شکنانه‌اش ثابت شده است مذاکره مجدد وقت تلف کردن است.

با جریان عهدشکن مذاکره فایده ندارد ، تمام دنیا به آمریکا و اروپا خلاصه نمی‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به اینکه آمریکا خواستار مذاکره مجدد در برجام و اضافه شدن ضمیمه‌ای به آن شده است هست، اظهار کرد: مذاکره با جریان عهد شکن مفهومی ندارد ما یک بار مذاکره کردیم و دیدیم که آمریکا به عهد و پیمانش پایبند نیست.

وی با تاکید بر اینکه با جماعتی که خلق و خوی عهد شکنانه‌اش ثابت شده است مذاکره مجدد وقت تلف کردن هست، افزود: تمام مجامع بین‌المللی از جمله اروپا پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام را تایید کرده‌اند ولی ترامپ با وقاهت تمام از پایبند نبودن کشور عزیزمان ایران به برجام سخن می‌گوید.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با بیان اینکه در صورت خروج آمریکا از برجام، کشور عزیزمان ایران گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارد، گفت: کشور ما هیچ وقت به بن بست نرسیده است و نمی‌رسد آیا که ملت پشتیبان نظام‌اند.

با جریان عهدشکن مذاکره فایده ندارد ، تمام دنیا به آمریکا و اروپا خلاصه نمی‌شود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت کشور عزیزمان ایران 39 سال است که با بداخلاقی‌های آمریکا همچنان به سمت موفقیت حرکت می‌کند باید بدانیم که همه کشورها منحصر به غرب نیستند، آسیا کشورهای مختلفی دارد که تاثیرگذاراند و ما می توانیم با ارتباط با سایر کشورها با قوت امور خود را پیش ببریم.

انتهای پیام/

آیا مذاکره مجدد در مورد برجام ممکن است؟

مذاکره مجدد با آمریکا

تاثیر خروج آمریکا از برجام بر آینده آن

واژه های کلیدی: کشورهای مختلف | آمریکا | روحانیت | مرکزی | ایران | اروپا | کشورها | مذاکره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *