خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اتخاذ تصمیمات مورد نیاز از سوی هیئت نظارت بر اجرای برجام ، تصویب تحریم‌های تازه نقض برجام است

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: تصویب تحریم‌های اخیر سنای آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران بدون تردید نقض روح و متن برجام هست.

اتخاذ تصمیمات مورد نیاز از سوی هیئت نظارت بر اجرای برجام ، تصویب تحریم‌های تازه نقض برجام است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علاءالدین بروجردی مدیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحریم های اخیر سنای آمریکا ضد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران موسوم (S. ۷۲۲)، اظهار داشت: تصویب تحریم های اخیر سنای آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران بدون تردید نقض برجام و با متن و روح آن مغایرت دارد.
وی با بیان اینکه تحریم های اخیر سنای آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران تخلف آشکار از برجام هست، افزود: با توجه به اینکه این سند بین المللی از سوی تمامی اعضای دائم شورای امنیت، آلمان و اتحادیه اروپا امضا شده است لذا همین کشور ها هم باید نسبت به اقدام و بد عهدی آمریکا اعتراض کنند.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – تحریم ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: هیئت نظارت بر اجرای برجام تصمیمات مورد نیاز را راجع به تحریم های اخیر سنای آمریکا اتخاذ می کند.
بروجردی راجع به اقدام مجلس در مقابله با تصویب تحریم های اخیر سنا آمریکا، خاطر نشان کرد: علی لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی مجلس ماموریت داده تا در این زمینه کارها مورد نیاز را انجام دهد که به همین جهت طرحی با کمک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تدوین شده است که بعد از سر کشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه سیر قانونی خود را طی می کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس راجع به طرح مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد: این طرح، طرح مقابله با کارها و بد عهدی های آمریکا است و امیدواریم که در جهت دفاع از منافع ملی و پاسخ به اقدام نابخردانه کنگره آمریکا این طرح در مجلس تصویب و به قانون تبدیل شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | تحریم ها | آمریکا | کمیسیون | ایران | امنیت | مقابله | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *